Login

Wachtwoord vergeten?

Registreren

Registreren
Urubin Forums

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Reactie plaatsen 
Gemartelde toeristen riskeren doodstraf in DUBAI !
02-22-2013, 11:47 PM
Bericht: #1
Gemartelde toeristen riskeren doodstraf in DUBAI !
Zou je nog naar DUBAI op reis gaan wanneer je dat allemaal verneemt !?

Wat deze Britten meemaken ( en anderen wellicht in het verleden ? ) is pure horror,..en levensecht. Zoiets kan natuurlijk ook nog in andere landen gebeuren ! Een vakantie kan het begin van het einde worden...

of ze nu werkelijk de drug vrijwillig transporteerden of niet, zullen we wel niet te weten komen,...

Blijkbaar werden ze bij de politie ook gemarteld ( en hoe ! )....

ze willen hen zogezegd als voorbeeld gebruiken...

http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws...ubai.dhtml

"Van zodra het trio op het politiebureau kwam, werden ze in elkaar geslagen", stellen hun advocaten. De agenten zouden bij hun ondervraging ook elektrische schokken hebben toegediend op hun genitaliën. Vervolgens kregen ze een document voorgelegd dat zij moesten ondertekenen. De mannen begrepen echter niet wat erin stond, aangezien de tekst in het Arabisch was opgesteld. Het bleek later te gaan om een schuldbekentenis.

"Ze bleven tegen me zeggen dat ik zou doodgaan", verklaarde Williams aan zijn advocaat. "Ik was zo bang. Toen ik eenmaal tegen de grond was geslagen, tilden de politieagenten me op en zetten ze mij op bed. Ze trokken mijn broek uit, spreidden mijn benen en begonnen toen met het elektrocuteren van mijn testikels. Het was ongelofelijk pijnlijk."
Add Thank You Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

[-]
Share/Bookmark (Show All)
Facebook Linkedin Technorati Twitter Digg MySpace Delicious

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Aangedreven door MyBB, © 2002-2014 MyBB Group.
Theme designed by Marvel (Sidebar created by Yaldaram - Yaldaram.com)
Copyright © 2014 UrubiN - All rights reserved.