New World Order - The Final Solution
|
08-02-2011, 11:29 PM
Bericht: #1
|
||||||||
|
||||||||
Humanity's Greatest Challenge - Fear or Love. The Solution to defeating the New World Order is global Non Compliance to the system. Its time to say no more! At this crucial time of our history it is important for people to understand that there is only one way to save humanity from the New World Order. If you cut the head off the snake, the rest will whither and die of its own accord. Its time for mankind to collectively hit these Illuminati criminals where it hurts them the most. Its time to cut the head of the snake my friends. A Hi Resolution remake and re edited version of 'New World Order - The Final Solution' is availble for free download and re distribution from http://thecrowhouse.com ![]() |
||||||||
|
10-28-2011, 12:17 PM
Bericht: #2
|
||||||||
|
||||||||
RE: New World Order - The Final Solution
Een van de grondleggers van de NWO is ongetwijfeld Albert Pike De Amerikaan Albert Pike (1809-1891) werkte namelijk tussen 1859 en 1871 aan een geheim programma die zou moeten leiden tot het uitroepen van een absolute wereldorde. De Amerikaanse generaal, overigens een van de oprichters van de Klu Klux Klan, en in zijn tijd een van de machtigste leden van de Vrijmetselarij had een slim plan bedacht. Om het volk en hun leiders daartoe te mobiliseren en met de duivelse gevolgen in te laten stemmen diende er volgens deze 33-ste graad vrijmetselaar eerst wereldwijd een enorme chaos te worden gecreëerd. [Denk aan de huidige financiële crisis] De rampspoed zou van bovenaf met opzet zo hopeloos mogelijk gemaakt moeten worden, zo stelde hij, dat iedereen uiteindelijk ten einde raad raakt en hunkert naar een alles oplossende wereldregering. Deze leiders zouden dan de Nieuwe Wereldorde uitroepen, een werelddictatuur met het uiterlijk van een verlossende macht die paradijs op Aarde belooft maar uiteindelijk de mens reduceert tot een zombie die slechts de belangen van de wereldelite dient.
Een bijzonder man die Albert Pike. Volgens sommigen voorspelde hij 3 wereldoorlogen. Over die laatste, de 3e wereldoorlog schreef hij het volgende: “The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the “agentur” of the “Illuminati” between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. http://nwoobserver.wordpress.com/2010/07...ith-video/ bekijk ook de video |
||||||||
|
02-02-2012, 04:34 PM
Bericht: #3
|
||||||||
|
||||||||
En wanneer begint de 3e wereldoorlog? Specifiek, wanneer vallen de bommen in Europa?
Of beter, vanaf wanneer beginnen we allen met sterven door deze lieden? Wanneer begint de "final solution"? Hebben we het hier over de komende maanden, jaren, decenia of millenia? Als alles bekent is over deze lieden zou een voorspelling van de datum niet moeilijk moeten zijn. Wl je dat mensen het serieus nemen, kom dan ook met bewijs voor wat er gaat komen. Specifieke voorspellingen. Helaas is dat nog altijd niet gelukt. Tientallen data zijn gegeven en geen enkele is uitgekomen. Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done. The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them. |
||||||||
|
02-02-2012, 04:37 PM
Bericht: #4
|
||||||||
|
||||||||
Er is wel bewijshoor.
Sinds zijn ontstaan eind jaren ’90, heeft de Web Bot een aantal opmerkelijke voorspellingen gedaan. De Web Bot is ontworpen om de beurskoersen te voorspellen. De Web Bot krioelt over het internet, bekijkt chats en content wereldwijd en identificeert zo trends en de grote overheersende gedachten. Met andere woorden, ons collectieve bewustzijn. De eerste opmerkelijke voorspelling was in juni 2001. De Web Bot voorspelde dat een levensveranderende gebeurtenis binnen 60 tot 90 dagen zou plaatsvinden; op 11 september 2001 stortten de Twin Towers in New York in. Andere juiste voorspellingen van de Web Bot zijn: de anthraxaanval in Washington in 2001, de tsunami in 2004, de komst van orkaan Katrina in 2005 en de financiële crisis van 2008. En voor de toekomst een wereldwijde calamiteit in 2012. http://www.destinydesign.nl/page/10-2-web-bot-2012- Maar we wachten het allemaal maar rustig af. “Reality exists in the human mind, and nowhere else.” ― George Orwell, 1984 |
||||||||
|
02-02-2012, 04:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-02-2012 om 04:48 PM door Anthony.)
Bericht: #5
|
||||||||
|
||||||||
(02-02-2012 04:37 PM)Arminius schreef: Er is wel bewijshoor. Die web bot ken ik idd, maar hij heeft net zo goed grote onzin uitgekraamd zoals een raket aanval in 2010 die het begin van ww3 zou betekenen. Maar nog altijd wacht ik op een datum waarop de NWO gaat toeslaan; Toetsbaar en de daad die daarbij samenhangt. Zolang de "kenners" hier niet mee aankomen, geloof ik er niet in. Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done. The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them. |
||||||||
|
02-02-2012, 07:55 PM
Bericht: #6
|
||||||||
|
||||||||
Ik geloof het pas als Octopus Paul het mij doorsjennelt.
|
||||||||
|
02-02-2012, 08:12 PM
Bericht: #7
|
||||||||
|
||||||||
De wereld is al in oorlog, al is deze niet herkenbaar voor velen.
Ik denk aan de 'financiele oorlog' en 'sociale oorlog' en 'cyber-oorlog' en zo zijn er nog wel wat te bedenken. De 'conventionele oorlog' is iets uit vervlogen tijden.. Only two things are infinite. The universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe. (Albert Einstein)
|
||||||||
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

![[Afbeelding: onderschrift.jpg]](http://i54.photobucket.com/albums/g112/vonnie1947/beheer/onderschrift.jpg)

![[-]](images/thecure/collapse.gif)