Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
het relaas van de Lange...
08-18-2012, 03:42 PM
Bericht: #1
het relaas van de Lange...
0
0
Soms moet je gewoon ff iets kwijt, iets dat borrelt diep van binnen.. een ongenoegen, onbegrip en frustraties over een bepaalde gang van zaken.. Bij deze!

Zoals velen van jullie weten ben ik ook redelijk actief geweest op het oude niburu forum.. Daar ben ik mijn zoektocht begonnen naar de antwoorden op de vragen die ik had in mijn leven op dat moment.
Vele uren heb ik daar 'mijn tijd zitten verdoen' en heb ik meegepraat over actuele en oude nieuwtjes en weetjes. Veelal heb ik daar een mooie tijd gehad, genoten van de zinnige en onzinnige discussies; gelachen en gehuild, geërgerd en gefascineerd heb ik toen mijn zoektocht een vliegende start gegeven.

Tot ineens het moment kwam dat sommigen, zoals het voor mij leek, de ander niet meer kon zien of luchten. De Egootjes waren niet meer in bedwang te houden en men kreeg ruzie. Zelfs zo erg dat het oude niburu forum leegliep en meerdere andere sites uit de grond kwamen ploppen als paddenstoelen na een regenachtige periode. Daar nog eens bij dat het oude forum verdween en het drama was compleet.
Van die hele situatie heb ik, zoals wel vaker, niet het hele fijne meegekregen waardoor ik op gegeven moment even niet meer wist waar ik heen moest gaan om mijn ei kwijt te kunnen.

Ik ben naar QuoFataFerunt gegaan en ben daar veel oude bekenden tegengekomen en daar heb ik mijn zoektocht kunnen hervatten. Dat ging samen met een hoop gelach en heerlijk slap gelul in de shoutbox, wat een avondjes hebben we daar ervaren zeg haha heb nu nog last van een scheurbuik van al dat gelach! Totdat ook daar weer een situatie zich voordeed waar mensen ineens niet meer met elkaar konden omgaan, zo plotseling gebeurde het weer in mijn ogen. Ik werd wakker op een dag en zag dat er een vervelende ruzie was ontstaan, waardoor sommige mensen waar ik graag mee omga wederom een vertrouwd forum verlieten. En wederom stond ik aan de zijlijn toe te kijken hoe mensen, die eerst goed met elkaar omgingen, uit elkaar werden getrokken door onbegrip, leugens, misverstanden, ego's, belangen e.d..

Ik sta voor mijn gevoel nog steeds aan die zijlijn.. Maar weet je wat, ik ga me er niet meer druk om maken. Iedereen die zijn ego niet opzij kan zetten om zo tot een gevarieerd en zeer leerzaam forum te komen, wens ik veel plezier met hun eigen ego's. Ik was van plan om een brief op te stellen en deze te plaatsen op alle verschillende fora, om zo de mensen in te laten zien dat ondanks dat we andere denkwijzen hebben of belangen op een forum.. dat we er als een team iets veel groters van kunnen maken! Er zijn nu meerdere fora waar oude niburu leden op schrijven en discussiëren, zo zal je dus niet het grote publiek bereiken om deze te informeren en krachten te bundelen.. wat dus ook een van de intenties is van een forum, in mijn ogen. We kunnen schrijven wat we willen maar als we maar een publiek hebben van een paar duizend man, wat denk je dan op grote schaal te kunnen bereiken?

Ik had eerst het fascinerende droombeeld dat ik iets met mijn zoektocht zou kunnen veranderen aan de wereld, dat ik het volk wel even wakker zou kunnen schudden door middel van een niet te negeren platform op wereldschaal.. Ik heb dat idee laten varen, en weet je waarom? Omdat mensen hun ego's kennelijk toch niet opzij kunnen schuiven.. Jeetje, dat lijkt wel op de boze grote mensen wereld!?

Ondanks dat ik baal van het verleden omtrent de fora en de mensen die het verknalde voor de anderen: Ik hoop nog steeds dat we voor eens en altijd onze verschillen en geschillen in het midden kunnen laten.. om zo tot een serieus platform te komen waar zelfs de mainstream media niet tegen op kan, laat staan dat ze ons kunnen negeren!

Niburu, Mallona, Quofataferunt, A Time For Change, Urubin.. noem ze maar op! Alle leden van deze fora zullen wel begrijpen wat ik bedoel met mijn relaas hierboven. Versplintering van kennis en wijsheid is een afbraak aan de mogelijkheden die we hebben als geheel.

En toch weet ik dat het nooit zo ver zal komen dat we echt een zullen zijn.. Ego's, verschillen en geschillen, egoïsme en jaloezie.. Het is alsof we de wereld in het klein zijn:

Op sommige punten geniaal, toch op sommige cruciale punten hopeloos verdwaald in onze eigen wereldjes...

Jammer maar helaas, net als dit einde van mijn relaas.

Gr Lange

“I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me.” Bill Hicks
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Add Thank You Reageren op dit bericht
08-18-2012, 04:14 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-18-2012 om 11:03 PM door TheGray.)
Bericht: #2
RE: het relaas van de Lange...
0
0
Mooi verwoord kerel Wink En voel enigzins met je mee. Maar verdwalen doen we allemaal wel eens
en naar mijn mening hebben we hier wel een goede opvolger gevonden om zeker verder mee door te kunnen gaan Wink

Namaste

"Today's theories shape tomorrow's reality" and
"tomorrow's standard of living will depend
on the success of today's theories". by Jan Pajak
חיים הם יותר מאשר רק גוף

[Afbeelding: GovernmentStupidQuestion_zpsa575baee.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
08-18-2012, 08:08 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-18-2012 om 08:11 PM door Nola.)
Bericht: #3
0
0
Hey Lange,

Ik weet precies wat je bedoelt. Het allereerste forum van Niburu - het origineel - was gewoon toppie. Juist omdat er zoveel verschillende mensen naast elkaar in dezelfde vergaarbak zaten. En heel veel echt leuke mensen, of je er nou een meningsverschil mee had of niet. Die meningsverschillen heb je nou eenmaal nodig om wat pret te hebben.

Ik denk dat een van de echte problemen is zodra mensen heel expliciet het verschil gaan benoemen tussen de virtuele wereld en de 'echte' wereld. Klinkt heel stoer, maar op een of andere manier geeft het een excuus om in die relatieve anonimiteit de beest uit te hangen.
Voor mij persoonlijk is er geen verschil tussen het 'virtuele' en 'echte' ... Ik ben een echt mens, en alle anderen achter hun computer net zo goed.
Op het oude Niburu forum werd er met grof geschut geschoten. Kijk, als twee mensen een probleem met elkaar hebben, kan ik er nog een BEETJE begrip voor opbrengen. Maar er werd vaak gewoon in het wilde weg geschoten.
Ik vind dat je best fatsoenlijke omgangsnormen kan hanteren, ook al ben je relatief anoniem. Kwetsen is kwetsen. Geen fraaie eigenschap als je dat als missie/hobbie wilt uitvoeren.

Volgende probleem is, en dat heb ik ook bij mezelf zo nu en dan opgemerkt: op een of andere manier kan een meningsverschil keihard aankomen als je achter je compie zit. In dagelijks contact zou ik mijn schouders ophalen, of zowiezo al niet in gesprek met diegene zijn, maar meestal zit je achter je computer als je niks beters te doen hebt (langdurig ziek bv. of werkloos) of 's avonds laat.... ben je toch gevoeliger dan op andere momenten.
Moet ik dus toegeven dat ik ook enkele malen echt vurig uit mijn slof ben geschoten op diverse fora. Dan was ik ook echt geraakt, en ook echt BOOS, [heb er ook niet echt spijt van] en niet omdat ik nou wou trollen of zo.

Ander deel van het probleem is dat de mensen die zich verzamelen op de alternatieve fora toch best wel van aard gevoelige mensen zijn. Ieder op zijn eigen manier, zelfs de schreeuwerds... hardstikke gevoelig (gevoeligheid is geen synoniem voor vals romantisch en vochtige ogen enzo...)

En ja... ego, ego, ego..... daar geef ik je compleet gelijk in... het lijkt me niet gezond om onze ego's af te schaffen, maar een beetje africhten/dresseren kan geen kwaad... Tongue
Ook daar was ik me niet schoon, maar ik blijf stug dresseren... niet op elk dingetje ingaan, ondanks dat mijn egootje hier en daar omhoog springt bij uitingen van anderen...

Ik weet eigenlijk ook geen oplossing voor de verdeeldheid. Ik heb vanochtend de discussies over Arminius gelezen (alleen de hier gegeven linkjes) en dan prijs ik mij gelukkig dat ik verder niks met die schreeuw idioten te maken heb. Elkaar maar afkammen en afkatten... yak. Dat gedoe ben ik (arrogant gezegd) toch wel ontstegen in de loop der jaren. Ooit, lang geleden, vond ik het wel stoer als mensen zo scherp uit de hoek konden komen, en zoveel dingen leken te weten... maar op een gegeven moment bleek dat het niet om het verdedigen van de 'goede zaak' te gaan... het was gewoon een levenshouding, ongeacht doel of onderwerp... Dodgy

Zoals bekend ben ik alweer een tijdje moderator op TFC. Geen zware klus... zo nu en dan eens wat vegen en stoffen (een berichtje verplaatsen, linkjes aanpassen enzo) en zorgen dat er geregeld nieuwe posten bij komen (voornamelijk eigen stokpaardjes, want anderen doen op hun beurt weer andere stokpaardjes), maar ik ben wel heel stellig dat als er iemand zou komen trollen, dat die - met of zonder waarschuwing - per direct gezwiept wordt. Niks geen politiek correcte tweeslachtigheid: opzouten. Je mag de grootst mogelijk mij onbekende en fantastische theorieën verkondigen (wel risico dat ik aan je poten zaag.. Org Laugh ) maar ieder in zijn waarde laten..... Niet alleen mijn standpunt, hoor... algemeen standpunt, alleen ik praat even in de ik-vorm om me niet te verschuilen achter anderen.

Het veranderen van de wereld: zucht... ik wou dat het zo makkelijk was. Tegenwoordig zit ikzelf alleen maar voor mezelf ... ideeën uitwisselen, nieuws vergaren... beetje gein maken... Met Google ben je in een wip op andere sites over een onderwerp, voelt niet als noodzaak om alles te moeten bundelen... als het vanzelf gebeurt is het OK, maar zo niet, dan niet...
08-18-2012, 09:38 PM
Bericht: #4
0
0
Ik kan me een heel eind vinden in bovenstaande posts zowel van Lange als van Nola.

Op TFC kan ik me een dergelijke houding wel voorstellen, hier absoluut niet. Urubin is dan ook een totaal ander beest dan TFC. Waar TFC puur het spirituele nastreeft gaat dat hier meer op voor de vrijheid van meningsuiting. Daar horen ook de grove meningen bij. Dus swiepen dat doen we hier gewoon niet. Uiteraard hebben we wel andere(Soms verdraait leuke Big Grin ) middelen om sancties uit te delen en dat brengt me bij het relaas van Lange:

Ik kan me zoals gezegd een heel eind vinden in het relaas over met name Ego's maar ik mis toch echt imo het allerbelangrijkste punt en dat is verwaarlozing door de eigenaars en onkunde van diezelfde eigenaars.

Niburu het origineel was een top forum tot bepaalde lieden de boel kwamen verzieken en dit lieten de toenmalige mods en admins gewoon gebeuren onder hun neus. Tel daarbij op de interne intriges en gerommel binnen Niburu en dat werkt door op het forum. Immers als zelfs de eigenaar zich niet bekommerd om zijn website waarom zouden de leden dat dan doen. Dat is zo eigenlijk doorgegaan tot de huidige versie van Niburu.nl en omdat ze weten wat er gebeurd bij verwaarlozing zijn ze nu doorgeschoten de andere kant op: Over moderatie dus. Tegelijkertijd zit dat andere niburu clubje .co nog in de verwaarloos fase want die laten hun forum gewoon doodvallen.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de onzuivere dubbele agenda's daar. Kortom dat is een mix voor een fiasco en dan heb ik het nog niet eens over de egotjes gehad daar.

Wanneer het aankomt op Ego en ook leugen list en bedrog dan kom ik gelijk uit bij QFF waar ik onlangs nog een fijn staaltje liegwerk onder ogen kreeg in hun shout box waar Free Electron doodleuk verkondigde dat Kraven mede deelde dat hij QFF niet meer wilde verkopen en pas toen Combi de kont in de krib gooide dat ineens wel kon. Dat is het verhaal van FE in een notedop. Ik zal het even citeren want ik heb die shout sessie gelogd zodat men mij niet kan beschuldigen van woorden verdraaien:

*Hun shout werkt andersom dus je moet van onder naar boven lezen voor de juiste volgorde*

Citaat:FreeElectron: als arminius de combi van nibTV wordt genoemd, weet je wel wat de
doelstelling was. En nu ben ik er klaar mee.
Dromen: btw, pussy riot schuldig bevonden, rofl
Dromen: COMBI WEER
combi: e
combi: wil voor niemand schrijven en dat kan nu juist hier , vond het nog steeds wel heel
erg dat ik knuppel in hoenderhok most gooien had niemand verdient. maar dat is wel wat ik
ben en doe
FreeElectron: maar goed, whateffa dus.
abrakadaver: Niet iedereen is soms even subtiel;-0
abrakadaver: "ons"
combi: las = als duidelijk zijn combi!
FreeElectron: het breekpunt was toen Combi aangaf niet te willen schrijven voor NibTV en
ook niet voor QFF onder Kraven. Toen kon de overdracht ineens wel.
combi: volgens mij gaat het nu goed toch zowel hier las bij urubin heeft iedereen zijn
plekje gevonden
abrakadaver: nou als ik het zo hoor,denk ik jammer van het gedoe,maar ben wel blij dat de
site weer gewoon van ons is.
Dromen: +zorgen*
Dromen: en verder wat Combi zegt
Dromen: nah, ging er wel heet aan toe hoor Abra. Velen maakten zich heel erg serieus over
QFF. Ik zeg niet dat er iemand verkeerd was ofzo, maar je weet hoe het gaat soms...
Verdient geen schooheidsprijs aan beide kanten niet. Maar het is gebeurd, naar mijn mening
kunnen we ook samen verder, maar het ligt bij sommige nog gevoelig
FreeElectron: whateffa.
combi: verschil van mening over hoe het verder moest, en dat is nog een groot gezegde.
kraven wilde gewoon duidelijkheid en dat kreeg hij niet want qff is zo onduidelijk als we
maar zijn. maar dat is dan ook weer qff duidelijk in onduidelijkheid
abrakadaver: maar wel feitelijk juist;-)_
FreeElectron: Dat is de gekuiste versie
abrakadaver: thanks eigenlijk is er niks aan de hand dus lol
Dromen: neej precies. Naja Kraven heeft 7 maand rekening voor QFF betaald (+schuld). Toen
wouden we QFF terug nemen, maar daar waren wat woorden over met Kraven, die zag dat
anders. Na veel woorden, waarbij het er erg heet en persoonlijk aan toe ging is QFF weer
van 'ons' geworden en door alle woorden die er gevallen zijn, zijn ddww en mirrie m genokt
abrakadaver: Tja ik weet wel ongeveer wat er gebeurt,dat heb ik wel gelezen in enkele
topics,maar ik heb het momentum gemist,dus dan snap je een conflict gewoon niet.
abrakadaver: Ik heb geen behoefte momenteel aan andere sites,qff is voor mij voeldoende;-)
Dromen: bedoel je wat er gebeurd is met ddww en mirrie?
abrakadaver: Maar ik snap niet precies wat er allemaal gebeurt is,ik wil het eigenlijk ook
niet weten,maar vind het wel jammer,en inderdaad gewoon geen aandacht aan besteden.
combi: is leuk voor forum dan weet je tenminste wat er speelt ondertussen heeft kraven wel
gelijk veel gebral en weinig bereikt, (alsof ik beter kan,niet dus) maar ben dan ook geen
journalist

Tot zover de weergave van Dromen, combi en Free Electron. Wat er werkelijk gebeurd is:

Maanden geleden ontving ik een aantal PB's van Free Electron waar hij kenbaar maakte dat hij zich zorgen maakte dat Baphomet de stekker uit QFF zou gaan trekken(De site was toen al van mij) Hierop heb ik via de host gezorgd voor dagelijkse backups en zou ging het verder. Om de zoveel weken kwam er wel een berichtje voorbij(PB) dat Bapho zo afwezig was, weinig content op de site verscheen en dat de shit zo traag was.

Bapho daarentegen had met mij de afspraak dat hij QFF weer over zou nemen en mij schadeloos zou stellen. Daar zijn denk ik iets van 5 of 6 deadlines voor geweest(Door Bapho zelf gezet) en telkens was er wel weer een smoes waarom het niet ging.

Bij de laatste keer had ik er genoeg van en heb gezegd ok, dan laten we het zo. Daar kwam uiteraard geen reactie op in eerste instantie dus poste ik een draadje op QFF waarin ik deze beslissing aangaf en ook dat ik met de admins in gesprek wilde over de toekomst van QFF

Daarna was het huis te klein kermde iedereen moord en brand en kon het ineens wel en was er geld mij af te kopen. Ik wilde niet lullig doen en zei best en heb de site overgedragen.

Daar maken ze nu dus van wat ik gequote heb.

Ze draaien er dus hun eigen versie van met name Free Electron die dit nota bene zelf heeft aangewakkerd met zijn PB's over stekker trekkende Bapho. Dat is schijnheilig en hypocriet en met dat soort mensen moeten we dan samen werken? Lijkt mij dat we er kilometers ver boven moeten (blijven staan). Ik zou hier in detail uiteraard nog veel meer neer kunnen zetten maar QFF interesseert me gewoon niet meer. Wat me wel interesseert is dat iemand als Free Electron die ik beschouwde als een vriend achter je rug om ff lekker populair op QFF de dolk in je rug knalt.

En dat mensen dat is de ziel: QFF's finest! Nou dan zeg ik die zooi mag je houden. En mee samenwerken? Ik sterf eerder voor dat ooit weer gebeurd.

Excuus voor de rant, maar ik vond het perfect aansluiten bij dit draadje om ook die kanten even te belichten.

Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand Cool.
08-18-2012, 10:08 PM
Bericht: #5
0
0
Nou, dat is wel een flinke zijsprong hoor. Bovendien: een buitenstaander (ik) begrijpt er nog steeds niks van. Maakt niet uit, boeit me niet bijzonder.
Volgens mij ben ik technisch nog steeds QFF-lid, maar al zo lang weg.

Maar je geeft wel een echt antwoord op de vraag of het er in zit dat sites samen gaan vloeien: nee dus.

En slecht beheer van de sites: helemaal gelijk. Zodra een beheerder een site/forum laat versloffen, dan gaat het mis. Niet direct, maar uiteindelijk toch wel. Was ook bij Mallona.
08-18-2012, 10:25 PM
Bericht: #6
0
0
Hoezo flinke zijsprong dan? Het relaas van Lange gaat over samenwerken, cq samen voegen van de fora en ik geef aan de hand van het voorbeeld heel duidelijk aan waarom dat geen optie is imo.

In mijn beleving is dat geheel in stijl van dit draadje toch?

En je snapt het niet ga ik het je heel simpel uitleggen:

- QFF in financiële nood
- Kraven springt in en neemt de site over en laat het runnen over aan Bapho met de afspraak dat deze de site terug koopt wanneer de financiën weer rond zijn voor hem
- Kraven doet dit voor ongeveer 7 maanden(iets langer) en in die tijd beloofd Bapho een keer of zes overname en heeft altijd wel een lulsmoes waarom dat niet gaat
- In tussen tijd wordt Kraven door FE benaderd die zich zorgen maakt om QFF omdat baph er met het petje naar gooit. Laten versloffen dus.
- Bij de laatste lulsmoes zegt Kraven en nou is het mooi geweest
- De hel breek los en "ineens" is er wel geld de site terug te nemen nadat ik met de admins een koers wilde gaan bepalen
- FE die in de QFF shout iets heel anders beweerd
- Kraven die middels dit draadje de puntjes op de i zet en gebruikt om aan te tonen waarom samenwerken met dergelijke personen geen optie is, wat geheel on topic is.

Vragen? Tongue

08-18-2012, 11:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-18-2012 om 11:16 PM door Nola.)
Bericht: #7
0
0
Duidelijk, jongen.

Rest nog de hamvraag: en hoe isset nou met Bapho??

Gereanimeerd, uit de dood opgestaan, of stilletjes gecremeerd toen niemand keek??

Nee/Ja ... ik ben echt al heel lang niet daar geweest...

edit:

Laat maar. Hamvraag is beantwoord. Ik heb even gekeken op QFF, en zag dat ie nog leeft...
08-18-2012, 11:09 PM
Bericht: #8
0
0
Rustig Kraven haha Wink ik wilde geen zout in de wonden strooien hiermee.. of koeien uit een sloot halen die niet eens van mij zijn.
Van mijn kant was het de bedoeling om mijn visie op het gebeuren te geven, wie waar fout zat doet er voor mij eigenlijk weinig toe.. IMO. Het was mijn beleving van iets dat me nog steeds een beetje dwars zit, het knaagt gewoon. En ik snap nu ongeveer ook wel waar het fout ging en tussen wie en waarom.. Maar dat wilde ik hier niet mee aanhalen. Dat is één kant van dat ene voorval..

Ik wilde zeggen dat ik er van baal dat het allemaal zo gelopen is! Dat er kennelijk noodzakelijk een onderscheid moet zijn tussen mensen, zelfs wanneer het ooit gewoon goed is geweest.. met z'n allen.

Ik snap ook wel dat het niet gaat lukken, dat we niet bij elkaar horen puur alleen omdat de dezelfde 'hobby' hebben... Het moet klikken. Je ergens op je gemak voelen. Dat doen we allemaal ergens..
De dingen zijn nou eenmaal zo gelopen, hoort erbij.. Simpel gezegd dan. Maar ik blijf het jammer vinden. Ook een beetje voor dat fascinerende beeld dat ik had Wink

Ik blijf het gewoon jammer vinden.. Had niet gehoeven. En dan niet alleen de laatste situatie, ook eerdere op het oude niburu forum.

Ik wil geen nieuwe confrontatie uitlokken hiermee maar juist een positieve reactie, van sommigen van jullie die stiekem ook iemand missen.. En/of de gezelligheid.

gr lange

“I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me.” Bill Hicks
08-18-2012, 11:17 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-18-2012 om 11:19 PM door Kraven.)
Bericht: #9
0
0
Das het punt Lange. Ik weet niet hoe jij dat ziet maar ik klik nooit zo lekker met mensen die me een dolk in de rug steken en dat is wat ik aan wil geven. Ook klik ik minder goed met oplichters dus Niburu valt ook al af.

Het punt is niet dat mensen "ineens" niet meer met elkaar kunnen. Het punt is da mensen 1 keer de kans krijgen mij teleur te stellen geen 2. Ik baal er niet van want imo is wat eruit gekomen is door alle zooi vele malen beter. Urubin is imo het beste forum/platform ooit en ik zal me ook 120% in blijven zetten dat zo te maken, cq te houden.

Ik kijk daarbij niet naar de liegbeestjes bij QFF, ook niet naar de Charlatans van Niburu en al helemaal niet naar de gekkies van KLOL, ik kijk naar Urubin want die is enig in z'n soort en dat blijft.

En neuh ik kan nou niet zeggen dat ik daar zo van baal.

Ik baal harder wanneer mensen die ik als vrienden beschouwde me op die manier natrappen maar dat heeft niks met de fora te maken maar met die mensen.

En mocht je nu denken dat ik boos ben of me druk maak, neuh ik ben gewoon rauw en ongezouten. Ik zeg wat ik denk zoals ik dat denk.

08-19-2012, 12:36 PM
Bericht: #10
0
0
Nou weet je.. ik heb nu meerdere reacties gehad van verschillende fora en hun leden.. ik heb mijn hoop maar laten varen. Het is goed zo! Iedereen zit kennelijk op zijn plekkie en heeft het geaccepteerd dat het zo gelopen is.. ook al balen sommigen er ook wel van!

Laat de oude koeien maar lekker in die sloot liggen.. het gaat nou eenmaal hoe het gaat, zelfs ik met mijn relaas kan hier niets aan veranderen.. iets dat ik wel in gedachten had.. maar dat zal wel een stukje naïeviteit zijn van mijn kant.. Maar wat ik net ergens anders ook al zei: ik durf te dromen en deze ook te verwoorden, dat ik er niets mee bereik of weinig.. het zij zo!

Het is goed zo! Ik laat het los.. en we gaan gewoon door zoals het hoort Wink

gr lange (iets minder gefrustreerd)

Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)

Naar bovenNaar inhoud