Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wetenschappers vonden blijkbaar ALIEN-DNA bij mensen !?
08-06-2012, 01:52 AM
Bericht: #1
Wetenschappers vonden blijkbaar ALIEN-DNA bij mensen !?
0
0
als dit alles klopt,..is het bewezen dat mensen DNA van buitenaardsen ontvingen in een ver verleden :

Wetenschappers van de Universiteit van Washington hebben bewijs gevonden voor 'vreemd DNA' in de menselijke bevolking. Dat kan daar volgens Joshua Akey maar op één wijze zijn ingekomen: 'We hebben het hier over seks.' Het controversiële concept dat mensen ooit paarden met andere soorten bestaat al langer en wordt in wetenschappelijke kringen inmiddels breed geaccepteerd. In Bijbels kader betekent dit dat er nu bewijs is gevonden voor het eeuwenlang onbegrepen verslag in het boek Genesis waarin staat hoe gevallen engelen zich in de tijd van Noach mengden met de mensheid en nageslacht, de nephilim, produceerden.

Het vreemde DNA werd aangetroffen in drie groepen moderne Afrikanen. Het betreft genetische 'resten' die op geen enkele wijze overeenkomen met het DNA van moderne mensen en ook niet met dat van de Neanderthalers, wier DNA nog terug te vinden is in sommige hedendaagse Europese volken.

Voorlopig wordt de nieuw ontdekte soort gekenschetst als een zusterras van de Neanderthalers. De vermenging zou volgens Akey zon 20.000 tot 50.000 jaar geleden hebben plaatsgevonden, in dezelfde tijd dat het aantal Neanderthalers in Europa aan het afnemen was. Omdat het nieuw ontdekte DNA niet in Europese volken is gevonden heeft de nieuwe soort zich waarschijnlijk niet buiten Afrika begeven.

Volgens Akey moet de nieuwe soort op moderne mensen hebben geleken, anders was het produceren van nageslacht onmogelijk geweest. Het vermengen van deze soort met de moderne mens is te vergelijken met hoe paarden en ezels, leeuwen en tijgers en walvissen en dolfijnen met elkaar kunnen paren en baby's kunnen krijgen. (1)

Dit stuk kwam uit deze site. Ik ben niet akkoord met alles wat daar geschreven staat,...maar wat de onderzoekingen van deze wetenschappers betreft..daar kan ik wel inkomen...

http://xandernieuws.punt.nl/?id=662571&r..._archief=&
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Add Thank You Reageren op dit bericht
08-06-2012, 10:24 AM
Bericht: #2
RE: Wetenschappers vonden blijkbaar ALIEN-DNA bij mensen !?
0
0
Dit heeft niets met buitenaardsen te maken. Er is gewoon DNA gevonden dat ze nog niet kennen. Misschien komt het van een lang uitgestorven soort mensachtige, misschien is het ingeplant door een virus. Andere logische verklaringen zijn er niet, en al zeker niet engelen of aliens. De eersten bestaan niet en de tweeden komen niet in de buurt.
08-06-2012, 02:07 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-07-2012 om 01:51 PM door CIRIUS.)
Bericht: #3
0
0
(08-06-2012 10:24 AM)TheCat schreef:  Dit heeft niets met buitenaardsen te maken. Er is gewoon DNA gevonden dat ze nog niet kennen. Misschien komt het van een lang uitgestorven soort mensachtige, misschien is het ingeplant door een virus. Andere logische verklaringen zijn er niet, en al zeker niet engelen of aliens. De eersten bestaan niet en de tweeden komen niet in de buurt.

Horn, een bekende wetenschapper ivm gentechnologie schrijft in zijn studie 'Transhumanisme en conservatieve Eschatologie' over de betekenis van de komst van deze niet-menselijke mensen (of 'transmensen') voor de Bijbelse eindtijd.

Je kan niet zomaar stellen dat het niets met aliens te maken heeft ! Want 'transmensen' kunnen wellicht ook aliens zijn !? Of...er is zelfs heel veel kans dat dit aliens zijn ( als je de theorie van Horn onderzoekt ). En zie wat AKEY schrijft ! Ik moet dit zelf nog verder bestuderen. Stel dat het een virus was dat ingeplant werd zoals je schreef ...> hoe en door wie werd dat dan ingeplant ? En waarom had AKEY het niet over virussen ? Wanneer we het totale plaatje bekijken ( ook qua oude overleveringen in eeuwenoude culturen gelijk Tibet, China, India, etc. ) stellen we vast dat buitenaards bezoek en inmenging op aarde, verre van onmogelijk was ( heel voorzichtig uitgedrukt ) ! Ik denk dat we beter de verschillende mogelijkheden openlaten. Ernstig wetenschappelijk onderzoek begint meer en meer rekening te houden met mogelijk buitenaards leven. Dit is toch de indruk die ik de laatste tijd krijg, na het lezen van heel wat art. in bekende internationale wetenschappelijke tijdschriften.

nb :

En...zoals Joshua Akey ( Universiteit van Washington ) het ziet : 'We hebben het hier over seks'...wijst ook dit weer in de richting van mogelijkheden, waarbij zeker ook aliens gerekend kunnen worden ( heel veel kans...) !?

nb 2 :

Aliens komen niet in de buurt ? Zoiets kan je niet hard maken,..en zeker niet wetenschappelijk ! Hierover moet je eens met M. Kaku aan tafel zitten !!! Cool

http://nl.wikipedia.org/wiki/Michio_Kaku

Eigenlijk is het niet zo moeilijk : Beschavingen die duizenden jaren verder staan dan wij, dromen niet meer van wormholes, of ze kennen ze door en door, en hebben de geluidsmuur al honderden eeuwen veroverd ! Misschien hebben ze de lichtsnelheid reeds ingehaald,..of beheersen ze het teleporteren (waar M. Kaku ook wel over durft doordenken ! )? Maar tot hier komen ( onder de lichtsnelheid ) is ook geen probleem wanneer men in 1 van de vele sterrenstelsels verblijft, die laat ons zeggen binnen een straal van 20 lichtjaren aanwezig zijn,...dan doet men dat ev. nog onder de lichtsnelheid ..al gaan daar toch heel wat jaren over. Wanneer je de robottechnologie beheerst, is dit zeker kinderspel ! Je wacht dan gewoon tot ze aankomen, en indien je dat verlangt stuur je elk jaar een moederschip. Na een zekere tijd zal er elk jaar wel eentje bij de aarde aankomen. Vanaf daar verkenningstuigen lanceren en laten landen is ook een fluitje van een cent voor een ver geavanceerde beschaving, wanneer je goed beseft wat wij al kunnen met ruimtevaart na een eeuwtje onderzoek !

Net onder de lichtsnelheid..en ongeveer 20 lichtjaren van hier ( GLIESE 581 )...dat is amper 20 jaar reizen :

http://allesoversterrenkunde.nl/vragen/1...tjaar.html

Onder de 10 lichtjaren ( o.a. Alfa Proxima etc. > 4, 22 lichtjaren )...dan hoogstens 4 jaar etc. reizen...toch allemaal niet onmogelijk ...en zelfs niet met levende wezens in een soort van vliegende stad !

http://nl.wikipedia.org/wiki/Proxima_Centauri

nb :
SIRIUS A vinden we ook binnen de ongeveer 10 lichtjaren ( als ik me het goed herinner )...en in totaal zijn het zeker 11 sterrenstelsels waarbij heel wat planeten en manen aanwezig kunnen zijn ( dat kunnen er misschien meer dan honderd zijn, met ev. maantjes erbij !? Wie weet wat we daar allemaal zouden kunnen aantreffen ? En zelfs al zijn er daar geen aliens ontstaan,..ze hebben er misschien wel centra ...om verre reizen te onderbreken, of bodemonderzoekingen te doen ...etc. ? ) !

TAU CETI op 11.8 lichtjaren heeft veel van onze zon. Zeer veel weten we nog niet over dit zonnestelsel.

Maar van EPSILON ERIDANI bijv. ( ongeveer 10 lichtjaren ) is al geweten dat er minstens 1 Jupiterachtige planeet werd ontdekt !
08-06-2012, 07:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-06-2012 om 07:31 PM door Roy.)
Bericht: #4
0
0
(08-06-2012 10:24 AM)TheCat schreef:  Dit heeft niets met buitenaardsen te maken. Er is gewoon DNA gevonden dat ze nog niet kennen. Misschien komt het van een lang uitgestorven soort mensachtige, misschien is het ingeplant door een virus. Andere logische verklaringen zijn er niet, en al zeker niet engelen of aliens. De eersten bestaan niet en de tweeden komen niet in de buurt.

Dit vind ik onzin.

Dus jij denkt te kunnen weten dat een beschaving die duizenden of zelfs miljoenen! jaren verder als ons is ons niet kunnen bereiken en ons al niet ontdekt te kunnen hebben? waar haal je die wijsheid vandaan?

Ik neem altijd als voorbeeld de MENS,waar waren wij 200 jaartjes geleden? juist.
Ik vind dit kortzichtig gelul,Sorry hoor maar waarom zou een buitenaardse beschaving ons niet kunnen bereiken(met technologie die duizenden of zelfs miljoenen jaren op ons voorlicht)?

De kans dat wij als mensheid een planeet gaan ontdekken waar(intelligent) leven is,Gebeurt denk ik binnen 100 jaar,stel: we vinden een planeet en het leven is er nog behoorlijk 'simpel',wat gaan wij dan doen?
We gaan ze observeren en proberen zoveel mogelijk over ze te weten komen zonder dat we de balans op de planeet verstoren.

De kans dat wij al gevonden zijn door een beschaving die verder als ons is,is imo 100%.
We kunnen niet onopgemerkt zij gebleven,Dat vind ik kul. Wij vinden nu al exoplaneten... Moet je nagaan wat beschavingen kunnen die veel verder zijn als ''ons''

(en ja ik weet ook hoe groot de afstanden zijn) Maar 100 jaar geleden had je op de brandstapel zijn gegooid als je zei dat we op de maan gingen lopen en zelfs robots naar mars gingen sturen...Wink

Dus ben het niet met je eens.

Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt.
08-06-2012, 08:42 PM
Bericht: #5
0
0

Je bent nogal overtuigd TC...moet alles 'logisch' te verklaren zijn dan?
De zaken die de mens boven de pet gaan zijn niet 'logisch' te verklaren.
Als dit mogelijkerwijs zou kunnen, en boven de 'wetenschap-pet' is omdat wij dit niet 'logisch' kunnen verklaren cq onderbouwen met de huidige wetenschappelijke 'kennis' krijg je dus een typische en stellige 'wetenschapper' uitspraak Big Grin

Only two things are infinite. The universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe. (Albert Einstein)

De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
08-06-2012, 09:56 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-06-2012 om 10:00 PM door CIRIUS.)
Bericht: #6
0
0
nb :

Ik heb er wat simpele bedenkingen of berekeningen aan toegevoegd ( lees ook wat meer in die site die ik hiervoor doorspeelde... bij Joost Carpay > Nederlands Instituut voor Vliegtuigontwikkeling en Ruimtevaart ). Keer terug... Cool
08-07-2012, 11:19 AM
Bericht: #7
0
0
(08-06-2012 01:52 AM)CIRIUS schreef:  [color=#00BFFF]
Het vermengen van deze soort met de moderne mens is te vergelijken met hoe paarden en ezels, leeuwen en tijgers en walvissen en dolfijnen met elkaar kunnen paren en baby's kunnen krijgen. (1)

Met dat verschil dat de baby's van deze kruising geen baby's meer
kunnen krijgen.
Voor de rest een intresant verhaal CIRIUS .

Zandworm .. .. ..
08-07-2012, 01:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-07-2012 om 01:41 PM door CIRIUS.)
Bericht: #8
0
0
(08-07-2012 11:19 AM)Zandworm schreef:  
(08-06-2012 01:52 AM)CIRIUS schreef:  [color=#00BFFF]
Het vermengen van deze soort met de moderne mens is te vergelijken met hoe paarden en ezels, leeuwen en tijgers en walvissen en dolfijnen met elkaar kunnen paren en baby's kunnen krijgen. (1)

Met dat verschil dat de baby's van deze kruising geen baby's meer
kunnen krijgen.
Voor de rest een intresant verhaal CIRIUS .

Zandworm .. .. ..

Idd Zandworm...tot nu toe is de lijger onvruchtbaar gebleven ( voor zover ik weet ) :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijger

Maar ik vermoed sterk dat bepaalde kruisingen een handje geholpen kunnen worden ( wat wellicht nog mogelijk zal zijn in bepaalde labo's,..en wat buitenaardsen misschien al eeuwen en eeuwen doen > tenslotte ..de mens experimenteerde bijv. al vaak met rozen..en zo ontstond 'The black rose' ! Maar dat is wellicht kinderspel tegenover de geheime experimenten met dieren en insecten die reeds lang aan de gang zijn !? Vaak vroeg ik mij af of die agressieve vliegen met een groen fluo-lijfje niet op een zekere dag uit een labo ontsnapt zijn, ..of opzettelijk losgelaten !? ) Exclamation

http://www.google.be/search?q=the+black+...73&bih=903

Nb :

Dat ze op aarde schapen met succes konden klonen weten we natuurlijk al lang :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolly_(schaap)
08-07-2012, 01:32 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-07-2012 om 01:56 PM door CIRIUS.)
Bericht: #9
0
0
NB :

ZETA RETICULI met mogelijke exoplaneten, is ook een kanshebber ( 39 lichtjaren van hier en dus vanaf daar ongeveer 40 jaar reizen naar onze planeet,...wat onder de lichtsnelheid..op de reeds beschreven wijze > met bio-robotten - klonen- of gewoon robotten aan boord kan dat geen probleem zijn ! Om bijv. in 1947 - aardse tijd - ergens aan te komen, weten ze wel wanneer ze moeten vertrekken. Als ze vanaf dan om het jaar wat moederschepen stuurden, kan dat ons nu nog veel denkstof opleveren ! Wie zal nu beweren dat dit onmogelijk was / is ?) :

http://en.wikipedia.org/wiki/Zeta_Reticuli

http://www.gravitywarpdrive.com/Zeta_Ret...tm#Pattern Recognition
08-07-2012, 09:45 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-07-2012 om 09:46 PM door CIRIUS.)
Bericht: #10
0
0
nog iets over die lijgers :

Er was me nadien opgevallen, dat de wikipedia de vrouwtjeslijgers wel als vruchtbaar beschouwt ( in tegenstelling tot de mannetjes ) > zie hiervoor !?

Vrouwtjeslijgers zijn meestal wel vruchtbaar en kunnen zich voortplanten met een tijger of een leeuw.
Reactie plaatsen 

Lijst met mogelijk verwante discussies
Thread Auteur Replies Views Last Post
  Stamcellen uit gekloond materiaal mensen TheGray 3 65 05-17-2013 12:00 AM
Last Post: TheGray
  Waren er al mensen toen de dinosaurus nog leefde ? CIRIUS 22 338 04-04-2013 10:34 AM
Last Post: ddww
  2052 vertelt hoe stom mensen volgende 40 jaar zullen zijn Roy 5 157 03-24-2013 01:35 AM
Last Post: dark-side
  Hoe wetenschappers foezelen met cijfers.. Kraven 7 211 02-11-2013 08:43 PM
Last Post: Anthony
  Intelligente mensen drinken meer alcohol dan domme mensen Kraven 14 331 01-21-2013 07:44 PM
Last Post: langeharry
  Nederlandse wetenschappers klaar voor expeditie naar Antarctica Roy 0 119 12-26-2012 10:01 PM
Last Post: Roy
  Wetenschappers vinden bacterie die goud maakt Roy 9 326 10-04-2012 12:32 AM
Last Post: Bammetje
  Wetenschappers op zoek naar nazaten van Dracula Roy 3 319 07-31-2012 02:32 PM
Last Post: CIRIUS
  Wetenschappers maken kunst-DNA Kraven 0 358 04-20-2012 12:05 PM
Last Post: Kraven
  Facebook niet goed voor mensen met laag zelfvertrouwen Roy 0 275 02-02-2012 09:27 PM
Last Post: Roy

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)

Naar bovenNaar inhoud