News Items
|
07-03-2012, 07:36 PM
Bericht: #1
|
||||||||
|
||||||||
News Items
Ik ben zeer te spreken over de urubin blog en het forum, in bijna alle opzichten. Er is alleen éen ding wat ik nog mis, en wat mij zo aantrok tot Niburu.nl/co: gewoon de nieuwsitempjes zoals je ze vindt op voornoemde sites. Persoonlijk heb ik geen interesse in de GF crap en onderwerpen van dergelijke strekking, maar het grootste deel van de nieuwtjes die je niet op het nieuws hoort maar wel op niburu.nl/co kunt lezen mis ik hier.
Dus zou het mogelijk zijn iets vergelijkbaars hier te krijgen? Ik zou het allerliefst helemaal geen redenen hebben om op niburu.nl/co te komen, en dit is de laatste. "Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities." So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..." |
||||||||
|
07-03-2012, 07:50 PM
Bericht: #2
|
||||||||
|
||||||||
RE: News Items
Zie ik hier iemand solliciteren naar de job van nieuws plaatsert op de FP?
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
07-03-2012, 07:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-03-2012 om 07:52 PM door Maverick.)
Bericht: #3
|
||||||||
|
||||||||
Daar zeg je wat. Hoeveel tijd kost zoiets en moet een eventuele plaatsert zelf op zoek naar bronnen of heb je daar éen of ander handig dingetje voor?
Edit: Bovendien: zou je de aard van de geplaatste artikelen af willen laten hangen van éen iemand zijn voorkeur? Ik denk dat je daar vroeg of laat strubbelingen over krijgt. "Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities." So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..." |
||||||||
|
07-03-2012, 07:54 PM
Bericht: #4
|
||||||||
|
||||||||
Handig tooltje... zoals dit?
. |
||||||||
|
07-03-2012, 08:00 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-03-2012 om 08:00 PM door Maverick.)
Bericht: #5
|
||||||||
|
||||||||
Kun je mij eens uitleggen hoe die pagina precies werkt en hoe zoiets dan ongeveer in zijn werk zou gaan? Begrijp ik het goed (vast niet lol) als ik zeg:die site is op de éen of andere manier gelinkt naar tal van nieuwsbronnen, en de 'plaatsert' zou die site dus in de gaten moeten houden, en eventuele interessante items dagelijks moeten plaatsen op de frontpage? En dan met een persoonlijke comment, welke dus ook het risico van subjectiviteit met zich mee brengt, of gewoon door de originele item tekst te copy-pasten?... Vraag me gewoon af wat jij denkt dat het beste past bij urubin.
Heb je mijn edit in mijn vorige post trouwens gezien?
"Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities." So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..." |
||||||||
|
07-03-2012, 08:04 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-03-2012 om 08:05 PM door Kraven.)
Bericht: #6
|
||||||||
|
||||||||
Dat tooltje is gewoon een rss feed reader en ja daar kan je interessant spul afhalen en posten, wat ik doorgaans doe hier op het forum. De FP bewaar ik doorgaans voor unieke artikelen, maar ik kan er wel een nieuws sectie op maken. Ik zou het zelfs kunnen automatiseren denk ik via RSS
EDIT: aanpassing waar?
. |
||||||||
|
07-03-2012, 08:11 PM
Bericht: #7
|
||||||||
|
||||||||
Ok das een duidelijk verhaal.
(07-03-2012 08:04 PM)Kraven schreef: EDIT: aanpassing waar? Deze: (07-03-2012 07:52 PM)Maverick schreef: Edit:Waarmee ik bedoel of je a) de selectie van de geposte artikelen over zou willen laten aan éen iemand zijn voorkeur, en b) of je een persoonlijk geschreven stukje tekst bij het item zou willen, of het liefst hebt dat de originele tekst gewoon mee wordt geplaatst bij het item. Hoop dat ik het duidelijk uitleg... (ga ff douchen, kan ff duren voor ik weer reageer) "Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities." So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..." |
||||||||
|
07-03-2012, 08:17 PM
Bericht: #8
|
||||||||
|
||||||||
Laat ik ipv reageren maar es wat testjes gaan doen op de FP binnenkort. Dan kan ik wat laten zien. Dat praat makkelijker
. |
||||||||
|
07-03-2012, 08:41 PM
Bericht: #9
|
||||||||
|
||||||||
Strak plan.
"Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities." So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..." |
||||||||
|
07-03-2012, 09:38 PM
Bericht: #10
|
||||||||
|
||||||||
. |
||||||||