The Greatest Speech Ever Made NL sub
|
07-02-2012, 11:11 PM
Bericht: #1
|
||||||||
|
||||||||
The Greatest Speech Ever Made NL sub
The Greatest Speech Ever Made
"Before you judge someone, walk a mile in his shoes. When he realises it, you are a mile away and you have his shoes. ![]() חיים הם יותר מאשר רק גוף ![]() |
||||||||
|
07-03-2012, 06:54 PM
Bericht: #2
|
||||||||
|
||||||||
RE: The Greatest Speech Ever Made NL sub
Ontzettend indrukwekkend. Ik heb hem eens eerder gehoord, hoe heet die gast ook maar weer?
"Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities." So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..." |
||||||||
|
07-03-2012, 07:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-03-2012 om 07:05 PM door Roy.)
Bericht: #3
|
||||||||
|
||||||||
(07-03-2012 06:54 PM)Maverick schreef: Ontzettend indrukwekkend. Ik heb hem eens eerder gehoord, hoe heet die gast ook maar weer? Charlie chaplin ![]() Maar is idd een indrukwekkende speech.Hij kon grappig zijn maar had ook rake uitspraken imo. Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt. |
||||||||
|
07-03-2012, 07:17 PM
Bericht: #4
|
||||||||
|
||||||||
Ja dat was hem. Even een zijstraatje:
Ik ben helemaal niet van de zweverige shit, maar zo nu en dan -en dan vooral bij het zien van dit soort fragmenten- schiet mij wel eens een bepaalde gedachte door het hoofd: Zou het zo kunnen zijn dat -er vanuit gaande dat er buitenaardse beschavingen zijn op aarde- sommige van die buitenaardsen in de vorm van een bekend persoon memorabele uitspraken op TV hebben gedaan om de mensen te motiveren, of op zijn minst aan het denken te zetten?... Ik probeer mezelf altijd voor te houden "zeg nooit nooit". Er zijn verhalen over shapeshifters (alhoewel ik er een hekel aan heb dingen een naam te geven) op het internet te vinden. Wat als... ze waar zijn? Zou het bovenstaande dan een realistische mogelijkheid zijn?... Ik weet het niet, maar ik vind het wel altijd een interessante gedachte. "Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities." So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..." |
||||||||
|
07-03-2012, 07:38 PM
Bericht: #5
|
||||||||
|
||||||||
Is inderdaad indrukwekkend stukje tekst wat daar gezegd wordt
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind" http://www.orenenhoren.info |
||||||||
|
07-03-2012, 07:52 PM
Bericht: #6
|
||||||||
|
||||||||
Altijd kippenvel als ik die speech hoor
De stilte moet stuk. |
||||||||
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

![[Afbeelding: UrubinAn2_zps813da333.gif~original]](http://i1113.photobucket.com/albums/k517/TheGray61/Eigen-zooi/UrubinAn2_zps813da333.gif~original)

![[-]](images/thecure/collapse.gif)