De Pottenbakkers van het OM Zijn Weer Druk Geweest
|
06-27-2012, 02:12 PM
Bericht: #1
|
||||||||
|
||||||||
De Pottenbakkers van het OM Zijn Weer Druk Geweest
De pottenbakkers van het OM hebben weer overuren gemaakt om zo snel mogelijk een nieuwe doofpot te vervaardigen, dit keer voor een knietjes en low kicks gevende agente uit Rotterdam.Hiervoor is een “zorgvuldig onderzoek” in elkaar geknutseld door het OM met als uitkomst dat er zoals te lezen op het nieuwsportal nu.nl deze agente niet wordt vervolgd. Volgens het onderzoek van het OM is gebleken dat de agente geen strafbare feiten heeft gepleegd bij de arrestatie van de man. Het lijkt erop dat hierbij de vaste spindoctors van het OM op vakantie waren want bovenstaande verklaring is niet meer of minder dan gatenkaas en staat bol van de aantoonbare leugens! Kijkt u even met me mee? Volgens het bericht op nu.nl: “Uit het onderzoek is gebleken dat de 29-jarige man zich daarvoor agressief gedroeg. Hij schopte en sloeg om zich heen en beledigde de agenten. De agenten probeerden hem te boeien, maar hij wist zich los te rukken. Daardoor zaten de handboeien maar aan een hand vast. De agenten gebruikten pepperspray, maar dat had weinig effect. “ Vervolgens wordt het volgende filmpje getoond van het incident: Tot zover ziet het er allemaal nog vrij normaal uit, ware het niet dat er enkele kritieke seconden ontbreken in het filmpje, namelijk het begin, waarin te zien is hoe de man wel degelijk zwaar is aangeslagen door de Pepperspray en dus weerloos, maar veel belangrijker is de verklaring in het artikel: “De agente onderkende volgens het OM het gevaar van een rondzwaaiende handboei en werkte daarom de man met enkele gerichte trappen tegen de grond.” Kijkt u even mee naar onderstaand filmpje, het origineel zoals gefilmd inclusief de missende seconden in het video fragment op nu.nl Tot en met de zevende seconde vanaf het begin is het lichaam en met name de armen en handen van de man goed te zien. De oplettende lezer zal zien dat er GEEN handboeien aan zijn pols hangen, welke zeer zeker zichtbaar zouden moeten zijn conform de verklaring van de agente. Hiermee hebben in een tijdbestek van enkele seconden twee leugens in de verklaring van deze agenten en dus ook in het onderzoek van het OM vastgesteld: namelijk de man is wel degelijk onschadelijk gemaakt door de Pepperspray en ten tijde dat deze agente hem in elkaar trapte droeg hij GEEN handboeien. Hiermee is in mijn beleving aangetoond dat we te maken hebben met wederom een doofpot affaire uit de koker van het OM. U mag mij gerust een complotter noemen, maar het maakt zaken als de Demmink affaire een stuk aannemelijker wanneer men in acht neemt hoe ver men gaat om een simpele agente de hand boven het hoofd te houden. Hoe ver zou men dan wel niet gaan om de grote baas te beschermen? Trek uw eigen conclusies naar aanleiding van bovenstaande... Read the full article on the blog. |
||||||||
|
06-27-2012, 02:26 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-27-2012 om 02:32 PM door Roy.)
Bericht: #2
|
||||||||
|
||||||||
RE: De Pottenbakkers van het OM Zijn Weer Druk Geweest
Ja ik heb het nu denk al 20 keer gezegt:Totaal niet nodig dit geweld van deze agent.
Nadat hij die pepperspray in ze gezicht kreeg had je hem gelijk bij ze armen moeten pakken en handboeien om. In het begin zie je duidelijk dat hij last heeft van zijn gezicht(pepperspray) DAN moet je hem pakken,Maar neuh hoor schop hem eerst nog effe in ze ballen en geef hem een paar knietjes... Verder mee eens,Alsof het OM deze agente gaat straffen...Geloof je het zelf? Had niks anders verwacht ook..
Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt. |
||||||||
|
06-27-2012, 02:40 PM
Bericht: #3
|
||||||||
|
||||||||
Dat ze niet straffen is 1 dat ze vervolgens met een verklaring naar buiten komen die vol staat met regelrechte leugens en onjuistheden is een 2e.
Daarmee gaat het een stapje verder dan simpel politie brutaliteit en wordt het een doofpot.
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
06-27-2012, 03:34 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-27-2012 om 03:36 PM door Arminius.)
Bericht: #4
|
||||||||
|
||||||||
Kraven - Ik zie toch echt duidelijk dat hij aan 1 hand handboeien om heeft hoor. Bekijk het filmpje maar eens goed. [op 55 sec] Op het moment dat hij op de grond ligt, zie je dat beide agenten zijn polsen willen pakken, om hem volledig te boeien.
Geen dingen verzinnen die er niet zijn. “Reality exists in the human mind, and nowhere else.” ― George Orwell, 1984 |
||||||||
|
06-27-2012, 03:39 PM
Bericht: #5
|
||||||||
|
||||||||
Op 5 sec, vlak voordat zij de eerste schop uitdeelt zie ik ook duidelijk handboeien
“Reality exists in the human mind, and nowhere else.” ― George Orwell, 1984 |
||||||||
|
06-27-2012, 03:42 PM
Bericht: #6
|
||||||||
|
||||||||
Op 56 sec zie je die vrouwelijke agenten pas handboeien pakken.Dus hij had ze nog niet om
Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt. |
||||||||
|
06-27-2012, 03:49 PM
Bericht: #7
|
||||||||
|
||||||||
(06-27-2012 03:39 PM)Arminius schreef: Op 5 sec, vlak voordat zij de eerste schop uitdeelt zie ik ook duidelijk handboeien Nee dat is de reflectie van iets aan de overkant in het raam,Auto ofzo. Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt. |
||||||||
|
06-27-2012, 03:50 PM
Bericht: #8
|
||||||||
|
||||||||
ja daag! Beter kijken Roy. En ik zie helemaal niet dat zij handboeien pakt, haar collega ook niet trouwens
||||||||
|
06-27-2012, 03:51 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-27-2012 om 03:53 PM door Kraven.)
Bericht: #9
|
||||||||
|
||||||||
(06-27-2012 03:34 PM)Arminius schreef: Kraven - Ik zie toch echt duidelijk dat hij aan 1 hand handboeien om heeft hoor. Bekijk het filmpje maar eens goed. [op 55 sec] Op het moment dat hij op de grond ligt, zie je dat beide agenten zijn polsen willen pakken, om hem volledig te boeien. Zie reacties van Roy dus idd geen dingen verzinnen die er niet zijn. ![]() EDIT: Ook leuk dat je volledig aan de eerste constatering voorbij gaat. Jij vind het niet raar dat ze voor het gemak die seconden er snel hebben afgehaald?
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
06-27-2012, 03:52 PM
Bericht: #10
|
||||||||
|
||||||||
Waar ik me wel druk om maak is, dat als jij een klacht tegen de overheid indient, dit soms maanden op zich laat wachten, en bij dit is het onderzoek binnen 48 uur afgerond.
||||||||
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

![[-]](images/thecure/collapse.gif)
.