Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-26-2012, 07:03 PM
Bericht: #1
Grafix
0
0
Hé gastuh,

Toen ik een hele tijd geleden op Freedombytes actief was, is er eens sprake geweest dat ik mijn steentje zou bijdragen in de vorm van een blog 'conspiracies'. Helaas is dit er door tijdgebrek nooit van gekomen, maar ik zou bij deze graag willen aanbieden om op een andere manier iets bij te dragen, mocht hier vraag naar zijn.

Mijn grootste hobby is sinds jaren grafisch ontwerp, en dan vooral de digitale variant. Ik heb er ook een zelfstandig bedrijfje in, maar die inschrijving is vooral een formaliteit ivm onze grote vriend de fiscus (en bovendien levert het een aantal oa. fiscale voordeeltjes op).

Mocht er nog eens behoefte zijn aan wat extra (of gewoon andere) grafix op dit forum of elders, dan wil ik bij deze van harte aanbieden hierin voor jullie te voorzien. Uiteraard geheel gratis en vrijblijvend. Mocht je de resultaten niks vinden, dan gooi je ze weg.

Voorbeeldje:
[Afbeelding: navbar70.png]
[Afbeelding: navbar62.png]
[Afbeelding: navbar63.png]
[Afbeelding: navbar61.png]
[Afbeelding: navbar67.png]
[Afbeelding: navbar64.png]
[Afbeelding: navbar73.png]
[Afbeelding: navbar72.png]
[Afbeelding: navbar65.png]

Natuurlijk zijn alle denkbare stijlen mogelijk, bovenstaande zijn slechts voorbeelden.

Geef maar een seintje als er ooit behoefte naar is.

~ Mav.

"Truth can only be discovered when the mind is open to all possibilities."
So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..."
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Add Thank You Reageren op dit bericht
06-26-2012, 07:10 PM
Bericht: #2
RE: Grafix
0
0
Wellicht kun je nog snel ff iets grafisch in elkaar prutsen voor de M&G? [7 juli] Zou ik erg op prijs stellen..Wink

We treat them in the same way. Those who kill our women and innocent, we kill their women and innocent, until they refrain. - Osama bin Laden
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
06-26-2012, 07:30 PM
Bericht: #3
0
0
Ik vind eerlijk gezegd de banner die je nu hebt helemaal niet slecht met die skyline van R'dam erin. Maar als je wilt dat ik er nog eens naar kijk, laat me dan eventjes weten wat je graag zou willen zien qua kleuren, indeling, tekst wat erop moet, uitstraling (heel belangrijk) ed. Hoe meer ik weet des te minder werk ik ervan heb en des te sneller is ie klaar.
Ik zal mijn best doen om deze week nog een gaatje voor je te vinden, gaat misschien wel krapjes worden...

Is ie trouwens alleen voor digitale doeleinden?

So ask yourselves the single most important question in the universe: "What if..."
06-26-2012, 07:50 PM
Bericht: #4
0
0
Wat we eigenlijk missen is een flitsende flyer [niet dat het nu heel erg belangrijk is] DDWW heeft een leuke promo gemaakt, dat wel. Vroeg het meer omdat het je hobby was, en dacht miss. kun je je je creativiteit er eens op los laten [concept Meet & Greet van forumleden van URUBIN] Maak er geen halszaak van hoor. Elke inbreng/bijdrage is meegenomen. Waarom kom je zelf niet ook naar de M&G? Kun je ons ook eens in het eggie zien. Big Grin

We treat them in the same way. Those who kill our women and innocent, we kill their women and innocent, until they refrain. - Osama bin Laden
06-26-2012, 07:51 PM
Bericht: #5
0
0
Flyer? http://urubin.net flitsend genoeg voor je?

Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand Cool.
06-26-2012, 08:02 PM
Bericht: #6
0
0
Ziet er lekker uit Kraven!

@Arminius: Een flyer? Ik neem aan van het gedrukte soort? Die moet in Illustrator worden gemaakt, en daar gaat even wat meer tijd voor me inzitten. Print is niet mijn sterkste punt en ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dat voor 1 juli echt niet meer voor elkaar krijg. Sorry man!

06-26-2012, 08:08 PM
Bericht: #7
0
0
No problemo Hombre Big Grin sla soms wel eens door hahaha

Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)

Naar bovenNaar inhoud