Topic Zinloos Geweld :(
|
06-21-2012, 08:41 PM
Bericht: #1
|
||||||||
|
||||||||
Topic Zinloos Geweld :(
Elke dag lees je het in de krant, hoor je het in het nieuws, of nog erger, een dierbare of jijzelf maakt het mee.
Hoe komt het toch dat er de laatste tijd zoveel zinloos geweld is, waar komt het vandaan, hoe komt het? Waar is het respect gebleven? Het moet toch eens een keer ophouden. Hoe reageer je als omstander? Grijp je in, of loop je er voor weg? Het is hoog tijd voor verandering op de manier hoe wij omgaan met elkaar. Vandaag las ik alweer een berichtje in de krant... do 21 jun 2012, 19:48 Vrouw in scootmobiel mishandeld DEN BOSCH - Een jonge vrouw en man hebben zondagavond in Den Bosch een 53-jarige vrouw in een scootmobiel ernstig mishandeld. De twee verdachten, van ongeveer achttien jaar oud, sloegen het slachtoffer meerdere malen en beroofden haar van haar telefoon. De laffe mishandeling vond plaats bij het voetpad langs de Oosterplas in de Brabantse plaats. De vrouw raakte gewond aan haar hoofd en is erg geschrokken. De politie zoekt getuigen, meldt Omroep Brabant. Stop letting people who do so little for you control so much of your mind, feelings and emotions. {Will Smith} |
||||||||
|
06-21-2012, 08:56 PM
Bericht: #2
|
||||||||
|
||||||||
RE: Topic Zinloos Geweld :(
Ja heel erg,Maar die hele naam staat me niet aan:ZINLOOS geweld...is geweld niet altijd zinloos?
Licht, bruin en zwartwerkers wisten het al langer: De door de firma snif en snuif van Niburu verkrachte Schumann resonantie therapie werkt echt mits het goed wordt toegepast. ( Spamton Teubenaki) |
||||||||
|
06-21-2012, 09:17 PM
Bericht: #3
|
||||||||
|
||||||||
Helaas niet er bestaat ook noodzakelijk geweld.
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
06-21-2012, 09:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-21-2012 om 09:34 PM door Roy.)
Bericht: #4
|
||||||||
|
||||||||
Ja kan,Maar dan gaat er ZINLOOS geweld aan vooraf....en als je het eerste niet doet dan krijg je ook nooit noodzakelijk geweld
![]() Dus eigenlijk is alle geweld gewoon zinloos. Licht, bruin en zwartwerkers wisten het al langer: De door de firma snif en snuif van Niburu verkrachte Schumann resonantie therapie werkt echt mits het goed wordt toegepast. ( Spamton Teubenaki) |
||||||||
|
06-21-2012, 09:37 PM
Bericht: #5
|
||||||||
|
||||||||
(06-21-2012 09:32 PM)Roy schreef: Ja kan,Maar dan gaat er ZINLOOS geweld aan vooraf....en als je het eerste niet doet dan krijg je ook nooit noodzakelijk geweld Oh ja? Hier een voorbeeldje: Als een jehova zijn vreedzame voet tussen mijn deur zet op het moment dat ik zeg geen interesse dan komt meneer klauw hamer die ff verwijderen met een dosis zeer noodzakelijk geweld om twee redenen: 1. Voet gaat tussen de deur weg 2. De Jehova getuige in kwestie flikt het noooooooooit weer dus nuttig lesje. Ja bovenstaande berust op waargebeurde feiten
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
06-21-2012, 09:47 PM
Bericht: #6
|
||||||||
|
||||||||
Baas Kraven, baas.
Maar Roy, hoe wil jij het noemen dan? De stilte moet stuk. |
||||||||
|
06-21-2012, 09:48 PM
Bericht: #7
|
||||||||
|
||||||||
(06-21-2012 09:37 PM)Kraven schreef:(06-21-2012 09:32 PM)Roy schreef: Ja kan,Maar dan gaat er ZINLOOS geweld aan vooraf....en als je het eerste niet doet dan krijg je ook nooit noodzakelijk geweld ![]() Lol,maar dat die jehova voor je deur staat is al zinloos.....
Licht, bruin en zwartwerkers wisten het al langer: De door de firma snif en snuif van Niburu verkrachte Schumann resonantie therapie werkt echt mits het goed wordt toegepast. ( Spamton Teubenaki) |
||||||||
|
06-21-2012, 09:50 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-21-2012 om 09:51 PM door Roy.)
Bericht: #8
|
||||||||
|
||||||||
(06-21-2012 09:47 PM)Yorcor schreef: Baas Kraven, baas. Zie laatste post,Maar ik zou dat nooit doen,ik zou zeggen nu wegwezen heb geen interesse...als die dan toch door gaat...gooi ik de deur dicht,als ze voet er dan toevallig tussen zit is het geen zinloos geweld
||||||||
|
06-21-2012, 10:42 PM
Bericht: #9
|
||||||||
|
||||||||
IK ben TEGEN zinloos GEWELD wel vóór het voorbeeld van Kraven ... wakkermakenopzondagom08:00uurtssssk |
||||||||
|
06-21-2012, 11:10 PM
Bericht: #10
|
||||||||
|
||||||||
Zinloos geweld is verspilde moeite, als je aanvoelt dan het zinloos is....bespaar je de moeite.
Only two things are infinite. The universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe. (Albert Einstein)
|
||||||||
| Lijst met mogelijk verwante discussies | |||||
| Thread | Auteur | Replies | Views | Last Post | |
| Urubin's 1001 handige huis, tuin en keuken tips topic | langeharry | 7 | 229 |
01-28-2013 02:52 PM Last Post: ddww |
|
| Topic: Bescherming Persoonsgegevens | Arminius | 3 | 191 |
11-14-2012 10:03 AM Last Post: Arminius |
|
| nog 5 topic verwijderd van de 5000 discussies | TheGray | 13 | 598 |
05-23-2012 07:52 PM Last Post: Arminius |
|
| Het Hier-zakt-mijn-broekje-van-af Topic | Nola | 18 | 1,275 |
02-28-2012 09:48 PM Last Post: Nola |
|
Gebruikers die deze discussie lezen: