Meanwhile in Russia...
|
06-15-2012, 10:25 AM
Bericht: #1
|
||||||||
|
||||||||
Meanwhile in Russia...
Bloedstollende compilatievideo van Russische verkeersongelukken. Politie noch de verzekering is erg behulpzaam, dus heeft elke Rus een dashcam.
Frontale botsingen, crashes, vuistgevechten op straat en zelfs liquidaties; in Rusland is het opvallend vaak op film vastgelegd, zoals te zien is in deze bloedstollende compilatievideo. Veel Russen hebben een camera op hun dashborad ter bescherming en om gedekt te zijn. De politie is namelijk niet erg toeschietelijk bij ongevallen en verzekeringsmaatschappijen nog minder. Dus moet je video-opnames hebben, wil je ooit je gelijk kunnen halen. Enfin, kijk en huiver. “I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me.” Bill Hicks |
||||||||
|
06-15-2012, 10:28 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-15-2012 om 10:29 AM door langeharry.)
Bericht: #2
|
||||||||
|
||||||||
RE: Meanwhile in Russia...
Deze is best heftig..
“I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me.” Bill Hicks |
||||||||
|
06-15-2012, 10:30 AM
Bericht: #3
|
||||||||
|
||||||||
En nog meer
"Today's theories shape tomorrow's reality" and "tomorrow's standard of living will depend on the success of today's theories". by Jan Pajak חיים הם יותר מאשר רק גוף ![]() |
||||||||
|
06-15-2012, 10:38 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-15-2012 om 10:41 AM door langeharry.)
Bericht: #4
|
||||||||
|
||||||||
Rusland heeft het hoogste alcoholgebruik ter wereld. De consumptie ligt er op 14,5 liter pure alcohol per inwoner per jaar. Wodka is er de traditionele (sterke) drank, waaraan door goedgelovigen zelfs geneeskrachtige werking wordt toegeschreven. Ook heeft wodka traditionele en symbolische betekenissen. Als je gastheer je wodka aanbiedt, is het een zware belediging om te weigeren.
De laatste jaren is er een lichte verandering in de starre Russische alcoholtradities te bespeuren. Na de val van Gorbatsjow, is de alcoholconsumptie sterk gestegen. Dat heeft veel zichtbare en onzichtbare ellende met zich mee gebracht. Zo is de gemiddelde levensverwachting voor mannen gedaald naar 59 jaar, 14 jaar minder dan in West-Europa. Veel mensen zijn erdoor aan het denken gezet over alcohol. Tja, aan het denken gezet.. gaat een beetje lastig met Korsakov he?! lol “I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me.” Bill Hicks |
||||||||
|
06-15-2012, 10:41 AM
Bericht: #5
|
||||||||
|
||||||||
1 1/2 uur crashen "Today's theories shape tomorrow's reality" and "tomorrow's standard of living will depend on the success of today's theories". by Jan Pajak חיים הם יותר מאשר רק גוף ![]() |
||||||||
|
06-15-2012, 10:44 AM
Bericht: #6
|
||||||||
|
||||||||
“I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me.” Bill Hicks |
||||||||
|
06-15-2012, 11:22 AM
Bericht: #7
|
||||||||
|
||||||||
Ah heb je wat te kijken als je jezelf verveeld
"Today's theories shape tomorrow's reality" and "tomorrow's standard of living will depend on the success of today's theories". by Jan Pajak חיים הם יותר מאשר רק גוף ![]() |
||||||||
|
06-15-2012, 11:38 AM
Bericht: #8
|
||||||||
|
||||||||
Wat een stelletje mongolen zeg. Hebben ze daar geen rijbewijs nodig ofzo?
We treat them in the same way. Those who kill our women and innocent, we kill their women and innocent, until they refrain. - Osama bin Laden |
||||||||
|
06-15-2012, 12:01 PM
Bericht: #9
|
||||||||
|
||||||||
(06-15-2012 11:38 AM)Arminius schreef: Wat een stelletje mongolen zeg. Hebben ze daar geen rijbewijs nodig ofzo? Haha die krijgen ze bij een fles wodka
||||||||
|
06-15-2012, 12:30 PM
Bericht: #10
|
||||||||
|
||||||||
Is zo`n Russisch rijbewijs eigenlijk in NL geldig? Ga ikk ook ff daar mijn rijbewijs halen. Moet een makkie zijn
We treat them in the same way. Those who kill our women and innocent, we kill their women and innocent, until they refrain. - Osama bin Laden |
||||||||
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

![[-]](images/thecure/collapse.gif)
![[Afbeelding: GovernmentStupidQuestion_zpsa575baee.gif]](http://i1113.photobucket.com/albums/k517/TheGray61/GovernmentStupidQuestion_zpsa575baee.gif)