Wachtwoorden LinkedIn op straat
|
06-07-2012, 03:18 PM
Bericht: #11
|
||||||||
|
||||||||
RE: Wachtwoorden LinkedIn op straat
Dan nog hangt het af van het soort encryptie dat is gebruikt.
Sterker nog die online tool om te checken is weer een lek op zich omdat je daarmee met wat werk de sleutel weer kan achterhalen
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
06-07-2012, 03:25 PM
Bericht: #12
|
||||||||
|
||||||||
(06-07-2012 03:18 PM)Kraven schreef: Sterker nog die online tool om te checken is weer een lek op zich omdat je daarmee met wat werk de sleutel weer kan achterhalen Hoezo dat.. doet neem ik aan niks anders als wat de wachtwoordcontrole bij het inloggen op linkedin doet. "Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee |
||||||||
|
06-07-2012, 09:30 PM
Bericht: #13
|
||||||||
|
||||||||
Citaat:De site heeft een online tool gemaakt waar je je wachtwoord kan ingeven. Vervolgens rekent het dat om naar de SHA-1 hash van je wachtwoord, de geëncrypteerde versie zeg maar, en vergelijkt die met de lijst van gecompromitteerde wachtwoorden.
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
06-08-2012, 12:44 PM
Bericht: #14
|
||||||||
|
||||||||
(06-07-2012 09:30 PM)Kraven schreef:Citaat:De site heeft een online tool gemaakt waar je je wachtwoord kan ingeven. Vervolgens rekent het dat om naar de SHA-1 hash van je wachtwoord, de geëncrypteerde versie zeg maar, en vergelijkt die met de lijst van gecompromitteerde wachtwoorden. Je bedoelt dat ze hier zeggen dat ze omgezet worden in een sha1 hash? Ik haal er meestal wel wat meer mee uit als enkel het ww omzetten in sha1, maar niet dat ik er wat van snap ofzo en dat de keren dat ik een eigen inlogsysteem heb gemaakt ertoe doen.. "Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee |
||||||||
|
06-08-2012, 05:44 PM
Bericht: #15
|
||||||||
|
||||||||
@Vrillon - Valt me op dat je toch behoorlijk kennis hebt op dit gebied. waarom doe je daar niks mee kerel?
“Reality exists in the human mind, and nowhere else.” ― George Orwell, 1984 |
||||||||
|
06-08-2012, 11:51 PM
Bericht: #16
|
||||||||
|
||||||||
Wat moet ik ermee doen dan?
"Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee |
||||||||
| Lijst met mogelijk verwante discussies | |||||
| Thread | Auteur | Replies | Views | Last Post | |
| Twitter reset wachtwoorden | TheGray | 0 | 158 |
11-08-2012 10:23 PM Last Post: TheGray |
|
| Patiëntengegevens ziekenhuis op straat | TheGray | 1 | 175 |
10-07-2012 09:24 PM Last Post: aquarius |
|
| Gegevens honderdduizenden Nederlanders op straat | TheGray | 8 | 630 |
02-24-2012 09:57 AM Last Post: TheGray |
|