Herinnering geleefde Levens;-)
|
05-02-2012, 09:51 AM
Bericht: #1
|
||||||||
|
||||||||
Herinnering geleefde Levens;-)
Ja hoi,
Ik ben nieuwschierig naar jullie, of je nog stukken of (hele films) herinnert uit je vorige levens. Zo ja, dan waar heb je rondgehangen? ;-) De Ziel (weet alles nog) zo ook affiniteit met elementen uit je leven nu.... Als kind....je fascinaties en mogelijke Deja vu s, je terugkerende dromen etc. Welke landen trekken altijd al aan je, en welke landen moet je juist niets! van hebben.. Muziek en geur associaties.....dit weet je ziel ook nog.. We hebben heel veel informatie gekregen, alleen als je je niet bewust bent van de signalen of geen aandacht aan besteed, zal je geschiedenis verborgen blijven... Kinderen staan erg open hierin, ga je ze vragen naar mogelijke herinneringen, dan zullen ze het vertalen. (je kan kinderen afstemmen met een simpele geleide meditatie waardoor ze vanuit hun kern een tekening gaan maken etc) Persoonlijk weet ik veel stukken (zonder hypnose hoor, maar compleet andere sessies) waarvan sommige tafrelen vertaald zijn tot in de kleinste details .. Van mooi tot intens gruwelijk.. jaja.. Gezien ik o.a Hypno en/reincarnatietherapeut ben, geldt de regel iemand nooit bewust naar een pijnlijke situatie te brengen of voor luchtig onderzoek even in een zwaar thema te gooien. Ik gebruik vorige leven sessies alleen als een Trauma uit dit! leven niet op te sporen is.. Dan pas ga ik terug en verder voor onderzoek. Door ervaring is me duiderlijk dat nogal wat mensen veel littekens dragen wat duiderlijk niet verwerkt is in hun zielenschijf, en gewoon meedragen in je volgende incarnatie.. Memories....jajaa.. (we zitten nu in een tijd, waarin alles helderder wordt, en het gaat rap, onze herinneringen zullen naar boven stromen, hypno sessiesis voor velen straks niet meer nodig;-) Wie heeft ze nog? of welke gevoelens heb je die je uit dit! leven die je niet direct kunt verklaren etc.. Ben benieuwd;-) |
||||||||
|
05-02-2012, 09:58 AM
Bericht: #2
|
||||||||
|
||||||||
RE: Herinnering geleefde Levens;-)
Mooi onderwerp Kobalt, mijn herinneringen gaan zo'n 6000 jaar terug en ben zelfs naar
verschillende plekken op aarde geweest om na te gaan of ze klopten. En dat deden ze. Zodoende ook 86% van het oppervlak van de aarde gezien. "Today's theories shape tomorrow's reality" and "tomorrow's standard of living will depend on the success of today's theories". by Jan Pajak חיים הם יותר מאשר רק גוף ![]() |
||||||||
|
05-02-2012, 10:16 AM
Bericht: #3
|
||||||||
|
||||||||
Te gek The Gray;-)
Heb je 86 procent met je lichaam of aetherlichaam gezien? |
||||||||
|
05-02-2012, 10:20 AM
Bericht: #4
|
||||||||
|
||||||||
Met lichaam vooral in dit leven iig, het aetherlichaam kan veel meer dan alleen op deze wereld reizen
"Today's theories shape tomorrow's reality" and "tomorrow's standard of living will depend on the success of today's theories". by Jan Pajak חיים הם יותר מאשר רק גוף ![]() |
||||||||
|
05-02-2012, 10:44 AM
Bericht: #5
|
||||||||
|
||||||||
Weet ik The Gray ik ben een uittreder..
Daarom ..kan het op beide manieren;-) Hoe krijg je t voor elkaar bijna de hele globe afgereisd te hebben? WAUW!! |
||||||||
|
05-02-2012, 12:49 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2012 om 12:52 PM door Vrillon.)
Bericht: #6
|
||||||||
|
||||||||
Ik geloof zeker in reincarnatie en ook dat je je op de een of andere manier vorige levens kan herinneren, maar als ik lui zie beweren dat ze ook daadwerkelijk vorige levens kunnen herinneren en dan precies vertellen wat ze in die levens doen denk ik toch altijd.
Houd hij ons nou voor de gek? Door simpelweg een lulverhaal op te hangen. Houd hij zichzelf voor de gek? Veel op zweverige sites gezeten waar iemand heeft gezegd kijk in je jezelf blabla, je weet hoe het gaat, en dan een of ander vaag iets wat je gewoon ter plekke bedacht hebt aannemen als een herinnering uit een vorig leven en er ook zelf volledig in geloven. Of is het gewoon een aandachtshoer met competitiedrang op het gebied van het spirituele, andere laten denken dat je boven ze staat in spirituele ontwikkeling.. Maar in dat geval sta je uiteraard ver onder ze in werkelijkheid.. En uiteindelijk gaat het daarom, dat je zelf weet of je jezelf of andere voor de gek houd. Als iemand zegt dat ie z'n vorige levens kan herinneren kan ik em alleen maar op z'n woord geloven of gewoon niet geloven. Dus in principe boeit het allemaal niet, maar ik houd er niet van als mensen mensen misleiden, maar de enige die WEET dat er misleiding in het spel is is de misleider. Maar om een lang verhaal kort te houden, ik herinner me niks, ik herinner me al weinig uit mn huidige leven. "Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee |
||||||||
|
05-02-2012, 01:00 PM
Bericht: #7
|
||||||||
|
||||||||
Kijk eens goed naar Ron Paul en misleiding.. O)
Even hoor, Is dit nou aan mij? gericht of bedoel je dit algemeen? Gezien je het indirect verwoord.. --->Of is het gewoon een aandachtshoer met competitiedrang op het gebied van het spirituele, andere laten denken dat je boven ze staat in spirituele ontwikkeling.. --->Als dit wel over me gaat--->ik ben bescheiden O) ben evenzo molecul als jij;-) |
||||||||
|
05-02-2012, 02:22 PM
Bericht: #8
|
||||||||
|
||||||||
(05-02-2012 10:44 AM)Kobalt schreef: Weet ik The Gray ik ben een uittreder.. Tja in mijn jonge jaren ging ik overal heen ben vanaf mijn 18 tot mijn ongeveer mijn 29ste de wereld rond wezen reizen met het vliegtuig ergens heen en dan liftend verder door het land trekken. Zo dus ook 13 maanden Amerika en Canada bekeken en daarna Zuid Amerika in 11 maanden. Alwaar ik bijna alle landen heb bezocht op een paar na waar op dat momment oorlog was bv. Maar mijn wortels zitten in europa zeg maar en dat heb ik dus grondig doorzocht.Rusland, en azie heb ik als laatste gedaan nadat ik Afrika had doorgespit ![]() En uiteindelijk een aantal jaren geleden nog 6 maanden in Australie vertoeft en met me neef naar Nieuw Zeeland gereisd waar we nog eens 3 maanden verbleven. Zo doeed ik dat
|
||||||||
|
05-02-2012, 04:16 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2012 om 04:17 PM door Vrillon.)
Bericht: #9
|
||||||||
|
||||||||
@Kobalt nee ik bedoel jou niet, ik bedoel in het algemeen.. (dus ook bij jou vraag ik me die dingen af, hoewel ik over het algemeen het voordeel van de twijfel geef, maar ik kan me er zelf niks bij voorstellen iig, ik herinner me niks.).
En wat is er met Ron Paul en misleiding? "Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee |
||||||||
|
05-02-2012, 05:01 PM
Bericht: #10
|
||||||||
|
||||||||
Ik tikte net in de adresbalk 'nibu' in en drukte op enter, maar ik kwam op nibbie nl ipv nibbie tv
Bovenaan stond deze: Citaat:SCHOTSE JONGEN HERINNERT ZICH VORIG LEVEN - 'JE KOMT GEWOON WEER TERUG' (VIDEO) Is wel een oudje, want ik heb em een paar jaar terug al op nibbie nl gezien. Maar ik dacht ik plaats hem toch even. "Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee |
||||||||
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

![[-]](images/thecure/collapse.gif)
![[Afbeelding: GovernmentStupidQuestion_zpsa575baee.gif]](http://i1113.photobucket.com/albums/k517/TheGray61/GovernmentStupidQuestion_zpsa575baee.gif)

en dat heb ik dus grondig doorzocht.