Herinnering geleefde Levens;-)
|
05-04-2012, 05:11 PM
Bericht: #31
|
||||||||
|
||||||||
RE: Herinnering geleefde Levens;-)
Je kunt het ook met een andere metafoor bekijken.
Zie het leven als een cd rom. Met daarop het levensspel met alle mogelijke bewegingen en uitkomsten er al op. Het is slechts de speler die met zijn keuzes bepaalt waar hij/zij op de schijf bewust is en wat hij/zij ervaren zal. Maar alles ligt al op die schijf. Alles is hier en nu aanwezig, incl de andere levens. En kom je op een punt; 'game over' ,dan start je gewoon het spel opnieuw.
gisteren is voorbij, morgen is nog een droom, er is alleen Hier en NU als werkelijkheid. |
||||||||
|
05-05-2012, 11:39 AM
Bericht: #32
|
||||||||
|
||||||||
De cd rom zie ik als zielenschijf..
Hier vinden we alles.. Blauwdrukken, coderingen alle informatie is hier opgeslagen. De gouden Zonneschijf... |
||||||||
|
05-05-2012, 08:27 PM
Bericht: #33
|
||||||||
|
||||||||
(05-05-2012 11:39 AM)Kobalt schreef: De cd rom zie ik als zielenschijf.. DNA??? Maar DNA deel je met je familie voor een deel toch? Heeft je familie ook iets te maken met je vorige levens? Moet haast wel toch? Overigs heb ik ook wel eens dit soort herinneringen, maar schrijf dit niet toe aan vorige levens. Als je telkens opnieuw word geboren wat is het nut van dood gaan dan? http://www.bunkerinfo.nl/ |
||||||||
|
05-05-2012, 09:10 PM
Bericht: #34
|
||||||||
|
||||||||
(05-05-2012 08:27 PM)octaheder schreef:(05-05-2012 11:39 AM)Kobalt schreef: De cd rom zie ik als zielenschijf.. Je gaat niet echt dood..Je verlaat dit lichaam, je stoffelijke jas die je afdoet. Zodat je weer een ander leven kan aantrekken,(geboren kan worden) indien je dat wenst. Dit gebeurd puur en alleen voor de vreugde van de ziel. gisteren is voorbij, morgen is nog een droom, er is alleen Hier en NU als werkelijkheid. |
||||||||
|
05-05-2012, 09:33 PM
Bericht: #35
|
||||||||
|
||||||||
(05-05-2012 09:10 PM)arnoksonsteel schreef:(05-05-2012 08:27 PM)octaheder schreef:(05-05-2012 11:39 AM)Kobalt schreef: De cd rom zie ik als zielenschijf.. Maar je verlaat wel de aarde toch? het stoffelijke! En kom je weer terug op deze aarde of kan het net zo op een andere planeet zijn, of misschien wel in een heel ander universum, of een andere werkelijkheid. Of is onze ziel verbonden aan deze wereld aangezien we hier spreken over herinneringen die zich allemaal op aarde afspelen. En heeft het wederkeren ook een doel en een eind bestemming? Het is toch doelloos telkens terug te komen en weer een leven te lijden als daarvoor. Er moet toch een begin en een eind punt zijn? Man ik nog 1000 vragen
http://www.bunkerinfo.nl/ |
||||||||
|
05-06-2012, 12:01 AM
Bericht: #36
|
||||||||
|
||||||||
(05-05-2012 08:27 PM)octaheder schreef: DNA??? Maar DNA deel je met je familie voor een deel toch? Heeft je familie ook iets te maken met je vorige levens? Moet haast wel toch? Als je geen kinderen krijgt ben je dus absoluut dood..? Maarja als je dood bent of je nou verbrand of begraven word of gecomposteerd word, alle atoompjes van je lichaam draaien nog net zo snel en je verspreid over de hele wereld en uiteindelijk het hele universum. Al het water in je lichaam bevat informatie van jou waarschijnlijk. ik ben even para ik snap er even niks van maar ik zag ineens dit venster op staan waar ik dit al getypt had. "Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee |
||||||||
|
05-06-2012, 08:16 AM
Bericht: #37
|
||||||||
|
||||||||
(05-05-2012 09:33 PM)octaheder schreef:Mocht je die duizend vragen beantwoord willen hebben, lees; "thuis met God" van Neale donald walsch!(05-05-2012 09:10 PM)arnoksonsteel schreef:(05-05-2012 08:27 PM)octaheder schreef:(05-05-2012 11:39 AM)Kobalt schreef: De cd rom zie ik als zielenschijf.. En laat je niet afschrikken door de de titel ;-) gisteren is voorbij, morgen is nog een droom, er is alleen Hier en NU als werkelijkheid. |
||||||||
|
05-06-2012, 10:24 AM
Bericht: #38
|
||||||||
|
||||||||
TOP ik denk dat ik het boek binnenkort is aanschaf, de recensies klinken goed
(zet wel even een linkje in het boeken topic) http://urubin.com/forum/showthread.php?t...0#pid56710 http://www.bunkerinfo.nl/ |
||||||||
|
05-06-2012, 09:19 PM
Bericht: #39
|
||||||||
|
||||||||
(05-06-2012 10:24 AM)octaheder schreef: TOP ik denk dat ik het boek binnenkort is aanschaf, de recensies klinken goed Zou het geweldig aardig vinden als je er je mening over wilt geven nadat je het helemaal hebt gelezen.
gisteren is voorbij, morgen is nog een droom, er is alleen Hier en NU als werkelijkheid. |
||||||||
|
05-06-2012, 09:34 PM
Bericht: #40
|
||||||||
|
||||||||
(05-06-2012 09:19 PM)arnoksonsteel schreef:(05-06-2012 10:24 AM)octaheder schreef: TOP ik denk dat ik het boek binnenkort is aanschaf, de recensies klinken goed Ga ik doen! (heb het boek besteld) http://www.bunkerinfo.nl/ |
||||||||
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

![[-]](images/thecure/collapse.gif)