Boer zoekt kat en vindt ufo-gat
|
03-16-2012, 02:46 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-16-2012 om 02:47 PM door Roy.)
Bericht: #11
|
||||||||
|
||||||||
RE: Boer zoekt kat en vindt ufo-gat
(03-16-2012 02:37 PM)Anthony schreef:(03-16-2012 02:31 PM)Roy schreef: In dit geval ben ik het met je eens,een klein holletje van 10 centimeter breed,en het is gelijk een ''ufo gat''...Mensen die wel serieus met dit onderwerp bezig zijn worden door dit soort figuren voor lul gezet Laat ik voorop stellen dat ik denk dat wel al bezocht zijn en nog bezocht worden door buitenaardse,Ik denk dat omdat ik daar zowat 5 jaar onderzoek naar heb gedaan,niet omdat ik een gat in de grond zag van 10 centimeter breed ![]() Het zijn ook meestal de lachwekkende en gestoorde figuren die de media halen met het ufo/alien onderwerp,Maar als je dan bijvoorbeeld naar het disclosure project kijkt,of naar landen die zelfs naar buiten zijn gekomen met hele ufo rapporten en ooggetuige verslagen,tja dat is natuurlijk niet interessant genoeg....want dat kan niet belachelijk worden gemaakt natuurlijk
Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt. |
||||||||
|
03-16-2012, 02:50 PM
Bericht: #12
|
||||||||
|
||||||||
(03-16-2012 02:46 PM)Roy schreef: Het zijn ook meestal de lachwekkende en gestoorde figuren die de media halen met het ufo/alien onderwerp,Maar als je dan bijvoorbeeld naar het disclosure project kijkt,of naar landen die zelfs naar buiten zijn gekomen met hele ufo rapporten en ooggetuige verslagen,tja dat is natuurlijk niet interessant genoeg....want dat kan niet belachelijk worden gemaakt natuurlijk Ze hoeven het niet belachelijk te maken. Door associatie met die lachwekkende en gestoorde figuren die de media halen met het ufo/alien onderwerpen hebben slecht weinigen interesse in de verhalen. Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done. The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them. |
||||||||
|
03-16-2012, 02:55 PM
Bericht: #13
|
||||||||
|
||||||||
(03-16-2012 02:50 PM)Anthony schreef:(03-16-2012 02:46 PM)Roy schreef: Het zijn ook meestal de lachwekkende en gestoorde figuren die de media halen met het ufo/alien onderwerp,Maar als je dan bijvoorbeeld naar het disclosure project kijkt,of naar landen die zelfs naar buiten zijn gekomen met hele ufo rapporten en ooggetuige verslagen,tja dat is natuurlijk niet interessant genoeg....want dat kan niet belachelijk worden gemaakt natuurlijk Dat is precies wat ik bedoel,Als er mensen zeggen dat er aliens in de holle aarde zitten(de gestoorde figuren),dan ga je al gauw denken:Ik neem heel dat onderwerp niet meer serieus. Mensen die er wel serieus onderzoek naar hebben gedaan zoals ik,worden wel de dupe van zulk soort figuren,omdat ze denken dat ik ook gelijk denk dat de aarde hol is en er groene mannetjes in zitten ofzo
Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt. |
||||||||
|
03-16-2012, 08:28 PM
Bericht: #14
|
||||||||
|
||||||||
oke maar wat is het dan? Misschien is er hier een heipaal in de grond gegaan en is de bouw afgeblazen?
Stop letting people who do so little for you control so much of your mind, feelings and emotions. {Will Smith} |
||||||||
| Lijst met mogelijk verwante discussies | |||||
| Thread | Auteur | Replies | Views | Last Post | |
| UFO-filmende boer raakt bewusteloos! | enrique2304 | 0 | 325 |
06-23-2011 12:25 AM Last Post: enrique2304 |
|
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

![[-]](images/thecure/collapse.gif)