Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boer zoekt kat en vindt ufo-gat
03-15-2012, 08:34 PM
Bericht: #1
0
0

Neuhofen - Een Oostenrijkse boer zal zich vast achter zijn oren hebben gekrabd toen hij in plaats van zijn vermiste kat een enorme ondergrondse tunnel aantrof in zijn achtertuin. Franz Knoglinger (47) claimt bovendien dat het geheime gat van buitenaardse makelarij is.

[Afbeelding: The_mysterious_hole]

Honderden nieuwsgierigen, waaronder ufo-fanaten, archeologen en geologen zijn inmiddels op de bijzondere ontdekking van boer Franz afgekomen in het Oostenrijkse Neuhofen. Dat meldt Austrian Times donderdag.

Het gat, dat de boer vond toen hij op zoek was naar zijn weggelopen kat, is perfect rond en acht meter diep. Ook ontdekte de Oostenrijker dat er een metalen voorwerp op de bodem ligt. Een camera die in het gat werd gestopt om foto's te maken, weigerde om mysterieuze redenen dienst.

Volgens archeologen gaat het om de overblijfselen van een oud graf. De lokale bevolking houdt het op een krater van een bom uit de Tweede Wereldoorlog. Maar ufo-gelovers weten het zeker: het is een begraven ruimteschip. Een enkeling gaat nog een stapje verder en gelooft dat het om de hellepoort gaat.

Bron de Telegraaf

"Today's theories shape tomorrow's reality" and
"tomorrow's standard of living will depend
on the success of today's theories". by Jan Pajak
חיים הם יותר מאשר רק גוף

[Afbeelding: GovernmentStupidQuestion_zpsa575baee.gif]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Add Thank You Reageren op dit bericht
03-15-2012, 08:35 PM
Bericht: #2
RE: Boer zoekt kat en vindt ufo-gat
0
0
Tijd om hetgeen dat op bodem ligt eruit te halen dus.

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind"

http://www.orenenhoren.info
03-15-2012, 08:43 PM
Bericht: #3
0
0
Mwah,8 meter diep maar.Kan van alles zijn.
Al kunnen we niks uitsluiten natuurlijkWink

Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
03-15-2012, 10:13 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-15-2012 om 10:14 PM door dark-side.)
Bericht: #4
0
0
mmm!Dodgy lijkt mijn een gevalletje wormgat!Wink
03-15-2012, 10:15 PM
Bericht: #5
0
0
Nuhhh droog putje met emmer op de bodem Wink

חיים הם יותר מאשר רק גוף

03-16-2012, 12:35 PM
Bericht: #6
0
0
Zeker een gat van een baby UFO?

[Afbeelding: 109290_fe3.jpg]

Loch hat nichts mit UFOs zu tun

Das Geheimnis um ein Loch auf einem Acker in Neuhofen im Innviertel wurde Montag gelöst: Es ist ein Schussbohrloch (vertaling Shot boorgat).

http://kurier.at/nachrichten/oberoesterr...zu-tun.php
03-16-2012, 12:42 PM
Bericht: #7
0
0
(03-16-2012 12:35 PM)A Fan of God schreef:  Zeker een gat van een baby UFO?

[Afbeelding: 109290_fe3.jpg]

Loch hat nichts mit UFOs zu tun

Das Geheimnis um ein Loch auf einem Acker in Neuhofen im Innviertel wurde Montag gelöst: Es ist ein Schussbohrloch (vertaling Shot boorgat).

http://kurier.at/nachrichten/oberoesterr...zu-tun.php

:thumbsup:goed gevonden Wink

חיים הם יותר מאשר רק גוף

03-16-2012, 02:28 PM
Bericht: #8
0
0
Iedere keer komt er (niet heel verrassend) naar boven dat al die leuke speculaties onzin zijn. Wanner komen dit soort samenzwering gelovers er nou eens achter dat ze eerst moeten onderzoeken voordat ze met conclusies komen? Zouden anderen hun ook een stuk geloofwaardiger vinden als er wel iets bijzonders is. Laten we eerlijk zijn, ik ben een sceptic maar zou het geweldig vinden als ik ongelijk heb.

Gevalletjes van "the boy who cried wolf"

Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done.
The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them.
03-16-2012, 02:31 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-16-2012 om 02:32 PM door Roy.)
Bericht: #9
0
0
In dit geval ben ik het met je eens,een klein holletje van 10 centimeter breed,en het is gelijk een ''ufo gat''...Mensen die wel serieus met dit onderwerp bezig zijn worden door dit soort figuren voor lul gezetWink

Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt.
03-16-2012, 02:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-16-2012 om 02:40 PM door Anthony.)
Bericht: #10
0
0
(03-16-2012 02:31 PM)Roy schreef:  In dit geval ben ik het met je eens,een klein holletje van 10 centimeter breed,en het is gelijk een ''ufo gat''...Mensen die wel serieus met dit onderwerp bezig zijn worden door dit soort figuren voor lul gezetWink

Voor mij is dit symbolisch voor de UFO wereld. Heel veel mensen (ik geloof zelfs het meerendeel binnen de UFO samenleving) zetten te weinig vraagtekens en/of geloven alles omdat ze graag willen geloven. Maar de UFO's zijn "gekaapt" door New age fundamentalisten (ik overdrijf om een punt te maken Wink ) waardoor alles wat met UFO's te maken heeft of zelfs er aan grenst, niet serieus genomen word. Er is een klimaat waarin UFO's gelijk staan aan dwallichtjes, trollen en feetjes/elfjes; sprookjes en kinderverhalen.

Het is niet de schuld van een regering die probeert iets te verbergen: dat hoeven ze niet te doen. Dat doen anderen wel voor hun (als er iets te verbergen is natuurlijk Wink ) in hun gedrevenheid.

Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done.
The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them.
Reactie plaatsen 

Lijst met mogelijk verwante discussies
Thread Auteur Replies Views Last Post
  UFO-filmende boer raakt bewusteloos! enrique2304 0 322 06-23-2011 12:25 AM
Last Post: enrique2304

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)

Naar bovenNaar inhoud