Dochter (19) Belgische politicus in bikini en nikab op affiche
|
02-23-2012, 01:52 AM
Bericht: #11
|
||||||||
|
||||||||
RE: Dochter (19) Belgische politicus in bikini en nikab op affiche
Tja ik zie vrouwen toch echt regelmatig in het openbaar borstvoeding geven hoor.
Boeit me ook helemaal niets. Ik zeg altijd maar jullie vrouwtjes hebben daar niets zitten wat ik nog nooit heb gezien ![]() Ik heb de ophef over bloot sowieso nooit echt begrepen. Je wordt naakt geboren hoor die kleertjes horen er van nature echt niet bij
Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand
. |
||||||||
|
02-23-2012, 01:54 AM
Bericht: #12
|
||||||||
|
||||||||
Je weet het ook zo lekker te verwoorden he...
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind" http://www.orenenhoren.info |
||||||||
|
02-23-2012, 02:48 AM
Bericht: #13
|
||||||||
|
||||||||
Tja, wat moet ik dan?
Iets van: Ik maak regelmatig mee dat vrouwen a publiek borstvoeding geven, maar neem daar nooit aanstoot aan. Borsten zijn geheel natuurlijk(normaliter, uitzonderingen daar gelaten) en niets nieuws onder de zon. Daar aanstoot aan nemen is op z'n zachtst gezegd wat vreemd. In mijn beleving is het een vreemde gedachte om aanstoot te nemen aan bloot in het algemeen daar iedereen naakt op deze wereld wordt gezet. Het is dan ook nogal hypocriet om daar moeilijk over te doen. Zo beter?
. |
||||||||
|
02-23-2012, 02:50 AM
Bericht: #14
|
||||||||
|
||||||||
![]() Nee niet beter en zeker niet op zijn Kravens
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind" http://www.orenenhoren.info |
||||||||
|
02-23-2012, 02:55 AM
Bericht: #15
|
||||||||
|
||||||||
Kijk, dat bedoel ik maar. Zo veel manieren om het beestje bij de naam te noemen zijn er niet
. |
||||||||
|
02-23-2012, 09:53 AM
Bericht: #16
|
||||||||
|
||||||||
(02-23-2012 02:48 AM)Kraven schreef: Tja, wat moet ik dan? Ben geen grote fan van melk, maar de verpakking is erg leuk...
Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done. The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them. |
||||||||
|
02-23-2012, 01:42 PM
Bericht: #17
|
||||||||
|
||||||||
(02-23-2012 09:53 AM)Anthony schreef:(02-23-2012 02:48 AM)Kraven schreef: Tja, wat moet ik dan? Vind jij uiers zo leuk dan...?
Beter een vijand die er openlijk voor uitkomt dat hij je haat, Dan een vriend die je in het geheim omlaag haalt. |
||||||||
Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)
1 gast(en)
Naar bovenNaar inhoud

.

![[-]](images/thecure/collapse.gif)