Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat de bankiers van Goldman Sachs tegen elkaar in de lift zeggen
01-18-2012, 03:55 AM
Bericht: #1
Wat de bankiers van Goldman Sachs tegen elkaar in de lift zeggen
0
0
Mijn afvalbak krijgt beter te eten dan 98% van de wereld, zomaar een tweet van @GSElevator, het twitteraccount van een anonieme employé die quote wat er gezegd wordt in de lift van Goldman Sachs. Even ter herinnering: dat is die bank die de wereldwijde financiële crisis aanzwengelde door –ondermeer- waardeloze subprime hypotheken te verpatsen. De bank die staatsteun kreeg dat zo’n beetje regelrecht werd doorgesluisd naar de zakken in de dure maatpakken. En al bedoelen we hier zakken in de zin van pockets, die andere betekenis blijkt ook te gelden als je de tweets van @GSElevator leest. Het zijn de mannen die de wereld in een houdgreep hebben. Ze hebben het lot van veel mensen in handen, maar of die macht daar goed af is?

Wat de Goldman sacks zoal te melden hebben gaat vooral over geld, vaak over hoeveel zij ervan hebben: De helft van de Amerikanen minder dan 10 duizend gespaard voor z’n pensioen. Fuck, ik geef meer uit op een ski-weekendje. Maar het allerliefst praten ze over de rest van ons sukkelaars: Groupon… voedselbonnen voor de middenklasse.
Over de Occupy protestanten: Het lijken wat mij betreft inmiddels net duiven. En als het kerstfeest nadert: Bijna weer tijd voor kinderen om de waardevolle levensles te leren dat Santa méér van rijke kinderen houdt.
De uitverkoopdag Black Friday is: de Paralympische Spelen van het kapitalisme. En: na een ritje in de metro weet ik weer waarom ik voor abortus ben.
Er wordt ook nog wel eens over iets anders dan pegels & paupers gepraat: vrouwen in het bijzonder: Mijn vrouw denkt dat ze me straft als ze weigert nog iets tegen me te zeggen. En over vrouwen in het algemeen.

Bron: http://www.welingelichtekringen.nl/17563...eggen.html

Gewoon Linux draaien dan is er niets aan de hand Cool.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Add Thank You Reageren op dit bericht
01-18-2012, 11:27 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-18-2012 om 11:56 AM door Anthony.)
Bericht: #2
RE: Wat de bankiers van Goldman Sachs tegen elkaar in de lift zeggen
0
0
Alsof mannen van andere sociale kringen minder over vrouwen praten in eigen kringen. Alsof er niet wordt afgegeven op kakkers en Corpsballen door minder opgeleide, alsof er niet gelachen wordt over katholieken door niet gelovigen, alsof Katholieke niet lachen om protestanten, alsof sp'ers geen grappen maken over bankiers etc...

Er zijn altijd grappen en meningen over andere sociale kringen. Altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Je hebt er alleen moeite met bepaalde uitspraken als de vooroordelen/grappen over jou gaan.

Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done.
The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
01-18-2012, 11:32 AM
Bericht: #3
0
0
Die gasten van GS moesten eens weten hoe wij over hun praten. Big Grin

We treat them in the same way. Those who kill our women and innocent, we kill their women and innocent, until they refrain. - Osama bin Laden
01-18-2012, 09:36 PM
Bericht: #4
0
0
Natuurlijk weet ik hoe ze denken. Nou ja, denken.
Dit is een vorm van vegeteren.
Die mensen zijn bezeten van geld en vooral hebzuchtig.
Het is niet eens de macht die ze bezitten.
Uiteraard zijn het narcisten. Ze hebben totaal geen gevoel.
Dit is geen geld verdienen, maar kapitaal vergaren wat hun doen.
Alles draait bij hen om geld en ze lijken dat zelf te beseffen.
Maar wat heb je aan je leven als alles alleen nog maar om geld draait ?
En geld jou bezit, macht over jou heeft ?

Elk voordeel heeft beperkingen. We zijn gehandicapter dan we denken. Niemand is vrij.
01-19-2012, 06:41 PM
Bericht: #5
0
0
Deze mensen nemen de wereld over of je het nou leuk vind of niet, het valt niet meer tegen te houden, als Ron Paul geen president word ben ik bereid om met een bomgordel hun hoofdkantoor binnen te rennen.

"Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee
01-19-2012, 06:50 PM
Bericht: #6
0
0
(01-19-2012 06:41 PM)Vrillon schreef:  Deze mensen nemen de wereld over of je het nou leuk vind of niet, het valt niet meer tegen te houden, als Ron Paul geen president word ben ik bereid om met een bomgordel hun hoofdkantoor binnen te rennen.

Dus als hij wel president wordt doe je het niet? Begrijp ik dan goed dat je hoopt dat hij het wel zal worden?

Mine honour is my life; both grow in one; take honour from me and my life is done.
The dead cannot cry out for justice; it is a duty of the living to do so for them.
01-19-2012, 06:55 PM
Bericht: #7
0
0
(01-19-2012 06:50 PM)Anthony schreef:  
(01-19-2012 06:41 PM)Vrillon schreef:  Deze mensen nemen de wereld over of je het nou leuk vind of niet, het valt niet meer tegen te houden, als Ron Paul geen president word ben ik bereid om met een bomgordel hun hoofdkantoor binnen te rennen.

Dus als hij wel president wordt doe je het niet? Begrijp ik dan goed dat je hoopt dat hij het wel zal worden?

Dat begrijp je helemaal goed, maar de media weet het zo te fixen dat de uiteindelijke presidentsverkiezingen Goldman Sachs (obama) vs Goldman Sachs (Romney) word. Zo gaat dat iedere keer namelijk.

"Don't get set into one form, adapt it and build your own, and let it grow, be like water. Empty your mind, be formless, shapeless — like water. Now you put water in a cup, it becomes the cup; You put water into a bottle it becomes the bottle; You put it in a teapot it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend." - Bruce Lee
01-19-2012, 07:01 PM
Bericht: #8
0
0
(01-19-2012 06:55 PM)Vrillon schreef:  
(01-19-2012 06:50 PM)Anthony schreef:  

Dat begrijp je helemaal goed, maar de media weet het zo te fixen dat de uiteindelijke presidentsverkiezingen Goldman Sachs (obama) vs Goldman Sachs (Romney) word. Zo gaat dat iedere keer namelijk.

Dan vrees ik dat je een bomgordel zal moeten aanschaffen. Ron Paul is vrij kansloos in de peilingen.

Wel is het een mooi voorbeeld dat niet alle Republikeinen "evil" zijn zoals de media in Europa ons graag wil doen geloven (zeer pro-Democraten). Van wat ik heb meegekregen is Ron Paul een goede vent, die zeker 'e'en van de kanshebbers was geweest om mijn stem te krijgen (indien ik Amerikaan was natuurlijk).

01-19-2012, 07:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-19-2012 om 07:29 PM door Vrillon.)
Bericht: #9
0
0
Als de media onpartijdig was geweest had waarschijnlijk 80% op Ron Paul gestemt.
Maar van begin af aan word Ron Paul genegeerd door de media en als hij erin voorkwam werd er 100 keer bij gezegd dat hij onmogelijk kan winnen.

Overigens worden die polls ook zwaar gemanipuleerd, op zo'n site voor de new hampshire primary poll gingen er regelmatig Ron Paul stemmen weg en kwamen er stemmen voor andere kandidaten bij, het is uberhaupt onmogelijk dat Ron Paul een poll op internet niet wint.
En misschien zijn zelfs de stemmen in Iowa gemanipuleerd, hier werd van te voren al voor gewaarschuwd en de telling moest ineens op een geheime locatie worden gedaan en nu zie je al berichten dat er van de stemtelling daar niks klopte, want in eerste instantie won romney dus met 8 stemmen meer als santorum en nu komen er al berichten dat eigenlijk santorum meer stemmen had, maar ook zijn de stemmingen van bepaalde plaatsen gewoon totaal verdwenen, er klopt helemaal niks van, maar zo'n eerste staat heeft veel invloed op de komende staten.

01-19-2012, 07:29 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-19-2012 om 07:32 PM door Vrillon.)
Bericht: #10
0
0
Ik neem trouwens aan dat jullie ervan op de hoogte zijn dat de onverkozen premier van Griekenland, Papademos een Goldman Sachs mannetje is en de eveneens onverkozen premier van Italie, mario monti is ook een Goldman Sachs mannetje.
Hetzelfde geld voor de nieuwe president van de Europese centrale bank, mario draghi.

De adviseur van de koningin en van mark rutte enz. is ook adviseur van goldman sachs (victor Halberstadt) en zo zullen er nog wel meer zijn.

Een Goldman Sachs mannetje schreef:You can't blame Goldman Sachs for a system that is corrupt.

Jawel, want Goldman Sachs maakt het systeem.

Reactie plaatsen 

Lijst met mogelijk verwante discussies
Thread Auteur Replies Views Last Post
  Samenzweringsoperatie tegen longarts VUmc Kraven 0 160 11-11-2012 05:35 AM
Last Post: Kraven
  Kwam deze nog tegen in mijn argiefje TheGray 2 268 10-27-2012 07:39 AM
Last Post: TheGray
  DocuTip: de Fatwa tegen Salman Rushdie Arminius 0 169 10-21-2012 12:59 PM
Last Post: Arminius
  CleanIT: absurde voorstellen tegen terrorisme uitgelekt Arminius 1 231 09-30-2012 07:44 PM
  SNS – REAAL: VOLGENDE PROOI VOOR GOLDMAN SACHS Kraven 1 246 07-15-2012 09:19 AM
Last Post: Arminius
  UFO-partij wil actie tegen tegen 'giftige vliegtuigstrepen' Arminius 3 401 06-02-2012 01:31 AM
  De Dag Dat Nederland Werd Verkocht Aan De Bankiers. Urubin Bot 0 218 05-25-2012 12:47 AM
Last Post: Urubin Bot
  De staatsgreep van Goldman Sachs in de Eurozone Kraven 2 364 04-22-2012 01:53 PM
Last Post: Anthony
  Syrie gebruikt zenuwgas tegen de bevolking TheGray 21 1,530 02-19-2012 09:24 PM
Last Post: FantoomPeter
  Wurgsancties tegen Iran zijn een vorm van oorlog Kraven 4 563 01-26-2012 08:45 PM
Last Post: FantoomPeter

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen:
1 gast(en)

Naar bovenNaar inhoud